    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rzepliński prosi o wsparcie?
    Date: Thu, 12 May 2016 16:20:17 +0200
    <X...@1...0.0.1>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Cóż...
    > Słowotok to jest Twoje hobby, streszczanie rzeczywiście nie jeest twoja
    > mocna strona o wyciaganiu meritum to juz nawet nie wspomnę.

    Oto meritum:

    pominięcie przez sąd dowodów -- refraktometrii, rezonansu magnetycznego,
    rentgena, spirometrii, testów z alergenami, zalecenia lekarzy specjalistów...

    A teraz komentarz: cóż począć, gdy działalność sądu jest aż tak skandaliczna!

    Mówienie o milionach zagazowanych żydów to nie słowotok.
    Po prostu ta zbrodnia ma taki zasięg.
    Ograniczenie się do setek tysięcy czy dziesiątek tysięcy -- jest kłamstwem.

    [ale fajnie, że mam dyskutanta; obecnie każdy może sprawdzić, czy naprawdę
    sąd podciera dupę :) dowodami (wynikami oficjalnie uznawanych badań medycznych)
    ale za jakiś czas (gdy mnie nie będzie wśród żyjących a akta sprawy spotka los
    dokumentacji leczenia mego wzroku) być może pozostaną jedynie te dyskusje...]

    > I tak kazdy sedzia w kazdej instancji...

    Akurat biaóostoccy sędziowie [zwłaszcza sędzie?] znają mnie osobiście dość
    dobrze, czego o sędziach wyższych szczebli powiedzieć chyba ;) nie zdołam. :)
    [podobnie z innymi prawnikami]

    -=-

    BTW słowotoku:

    zarzuty są w zasadzie powieleniem zarzutów

    O jakiej >>zasadzie<< myśli autorka (bądź autor) takiego czegoś?

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Karta/Okregowy/44-45
    -46-47-48-49-50.png
    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Karta/Okregowy/44-45
    -46-47-48-49-50.htm <-- OCR; łatwiej tu szukać za pomocą F3 czy CtrlF

    Proszę o konkretne wyjaśnienie z powołaniem się na konkretną zasadę -- ,,zasadę
    zachowania
    pędu'', ,,zasadę zachowania energii'', ,,zasadę zachowania się przy stole'', o ile
    taka
    zasada rzeczywiście istnieje i obowiązuje...

    Na wszelki wypadek wyjaśnię, że:

    - nie tylko nie powieliłem,
    - ale zaznaczyłem, że nie powielę
    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Karta/Rejonowy/Apela
    cjaKartaXXX.pdf
    wady te opisałem, dlatego nie opisuję ich tutaj <-- na samym początku
    Apelacji
    - i nie mogłem wszystkiego powielić bez zdolności jasnowidzenia ;) czy skutecznego
    wróżenia

    albowiem Apelacja zawierała odniesienie się do fatalnego Wyroku,
    po którym jedynym moim pismem w tej sprawie była Apelacja.

    A może to relatywistka? ;) Może wyrok nie jest fatalny? Na czym wg mnie polega
    wiadomy fatalizm? ;)

    Ano sędzia zajęla się (z fatalnym skutkiem -- co nie dziwi) pracą biegłego
    sądowego (lekarza) i orzekła, że:

    'wypukliny krążków międzykręgowych kręgosłupa' to 'skolioza kręgosłupa'.

    -=-

    BTW...
    Akurat moja matka przebadała (pod wpływem bardzo silnego bólu -- uniemożliwiającego
    normalne funkcjonowanie) niedawno piersiową część swego/jej kręgosłupa -- zgodnie
    z wynikiem tomografu nie ma tam (w tej części kręgosłupa) dyskopatycznych zmian.
    (badanie zawiera chyba 131 prześwietleń piersiowej części kręgosłupa)

    Wg biegłego sądowego 90% populacji (czymkolwiek jest populacja) ma problemy
    takie, jakie mam ja.

    Zgodnie z 3 badaniami MR u mnie są wypukliny (pęknięcia dysków wg lekarzy; skolioza
    wg SSR Marty Kiszowary) w szyjnej, piersiowej i lędźwiowej części mego kręgosłupa.

    Najwyraźniej moja matka zalicza się do tych pozostałych 10%.
    Nie zdziwię się, jeśli okaże się, że 99% Polaków można zaliczyć do tych 10%. ;)

    Wg Budzika -- to relatywistka, gdy niemal wszyscy to jedynie 10%. :)

    -=-

    Rozwlekłość pisania... Zwykle (nie zawsze) za każdą stronę -- płacę...
    Toteż ;) staram się jak mogę, by pisać jak najmniej. Jednak nie umiem
    zapisać wszystkiego za pomocą mniejszej liczby liter. Mozartowi też
    zarzucano zbyt dużą liczbę nut. :)

    Rozwlekłości wypowiedzi uczył mnie... prokurator. :)

    -- Pisz, pisz!!! Szczegółowo!!! Później nie będziesz miał takiej możliwości!
    Sąd powie ,,grasz na zwłokę'', gdy będziesz próbował dopisywać coś, co
    należało (czy choćby -- można było!) napisać od razu.

    -- Nie zmęczę czytaniem?...

    -- Za to im płacą!! Pisz! Nie kłam nigdzie! jeśli cię złapią na
    kłamstwie, będziesz miał przechlapane. Ale pisz wyraźnie
    i raczej o jeden raz za dużo, niż o ten jeden raz za mało.
    Nie martw się tym, że zmęczysz ,,przeciwnika''. Za to płacą
    prawnikom -- za czytanie ze zrozumieniem!

    Pewien prawnik in spe (dziś już prawnik) prostą sprawę (ewidentną
    pomyłkę sędziowską) zapisał na kilku stronach...

    On też tłumaczył -- lepiej napisać za dużo, aby ułatwić zrozumienie czytelnikowi,
    niż za mało, zmuszając tegoż czytelnika do nadludzkich wyczynów dedukcyjnych...

    Podobnie było z biegłymi sądowymi, wg których niektóre sprawy trzeba tłumaczyć
    kilkakrotnie, do skutku, jakby nalewając wodę do cieknącego naczynia, czasami ,
    z pominięciem logicznych wyłączeń:

    albo w tym wiadrze, albo w tamtym; coś na kształt poniższego tłumaczenia z
    redundancją:

    - woda mogła być tylko w jednym wiadrze
    - niemożliwa była sytuacja taka, w której woda byłaby w obu wiadrach naraz
    - woda była w wiadrze A i nie było wody w wiadrze B
    - znalezienie wody w wiadrze A było równoznaczne z niezanalezieniem wody w
    wiadrze B

    Ja tłumaczyłem, że taka nadmiarowość nie niesie dodatkowej treści, zaś biegli
    wyjaśniali
    mi, że ,,diabli wiedzą, kto będzie czytał i lepiej napisać dosadnie, za dużo, niż dać
    powody do pomyłki w odczytaniu intencji''...

    Wg prawników (różnych) w pisaniu/tworzeniu prawa należy pomijać takie redundancje
    (przykładowo nie trzeba pisać o tym, że dane prawo nie może kolidować z prawem
    nadrzędnym/ogólniejszym) ale w pismach sądowych należy wszystko (w miarę możliwości
    zapisywać z redundancją, dosadnie, dobitnie itd...

    -- Kto, jak nie ty masz tak napisać? Jeśli ty napiszesz
    ze znakiem zapytania, sąd uzna twoją wersję za słuszną?

    To też zdanie prawnika wówczas in spe, teraz -- adwokata.

    -- Nie ,,dawaj do myślenia sędziemu'', ale ,,zmuszaj do myślenia''!

    -=-

    Nie mnie zarzucali prawnicy nadmiar słów, lecz ja zarzucałem im nadmiar słów. :)

    -=-

    Wiesz, dlaczego niektórzy radcy prawni nie mogą być prawnikami wyższych szczebli,
    że tak to ujmę? ;) Ponoć dlatego, że **produkując** prawo, używają redundancji...

    W życiu codziennym też czasami słychać:

    jestem za karą śmierci, ale pod warunkiem, że taka kara będzie
    uczciwie/sprawiedliwie (po uczciwym procesie) wymierzana...

    Mówiąc inaczej -- dożywocie można dać bez uczciwego sądzenia. ;)
    A na rok można wsadzić za kratki bez jakiegokolwiek sądzenia... ;)

    [ale to tylko teoria... praktyka jest nieco inna, co też przyznał mi
    prawnik, któremu nie zezwolono na aplikacje (chyba adwokacką) z uwagi
    na ,,złe'' pochodzenie...]

    -=-
    =-=
    -=-

    .---------------------------------------------------
    ------------------.
    | Meritum -- sąd odrzuca WSZELKIE dowody świadczące na moją korzyść |
    | i zarazem uznaje dowody oparte o nic, lecz niekorzystne dla mnie. |
    '---------------------------------------------------
    ------------------'
    -=-

    Wynik pulskoksymetru nie może być dowodem w sądzie. :)
    Wynik taki nie ma sensu, jednak jeśli ma ;) sens -- ja mam nie
    jeden (wyrwany) wynik z pulskoksymetru, lecz cała masę wyników
    z pulskoksymetru, wg których kwalifikuję się na leczenie szpitalne,
    albo i na grób. ;)

    Jednak nie testy z alergenami, nie wykresy spirometrii, lecz właśnie
    pojedynczy, wyrwany wynik (którego nawet nie dane mi było zobaczyć na
    mierniku) z pulskoksymetru jest podstawą orzeczenia biegłego pulmonologa. :)

    Podobnie -- nie rezonans, nie rentgen, ale ,,fachowa'' ;) ocena (dotknij
    nosa, przejdź na piętach) jest podstawą orzeczenia biegłego neurologa.

    Nie refraktometria, lecz (nie wiem, co...) jest podstawą przeczenia okulistki...

    -=-

    W średniowiecznych Kościołach można było powołać się na czarną (bądź białą) magię,
    na złe duchy itd. Obecnie sądy muszą opierać się na tym, co: powtarzalne, zrozumiałe,
    jasne, jawne, uznawane ogólnie przez naukę...

    W Białymstoku nie ma oparcia o naukowe badania.
    W Białymstoku -- prawo nadaje biegły. :)
    (a sędzia -- leczy!)

    -=-

    Ja znajdę masę dowodów na pustosłowie białostockich sądów. :)
    Ale... Odpowiedz mi najpierw -- jaka to zasada. ;) (na jaką
    zasadę powołała się SO w uzasadnieniu swego wyroku)

    W innym wypadku -- zarzucę Cię masą zarzutów i powiesz, że to tylko pustosłowie. :)

    Odpowiedz -- na jaką zasadę (gdzie opisaną, zdefiniowaną, sklasyfikowaną itd.)
    powołał się SO. :)

    Albo uznaj, że SO uprawia pustosłowie. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_