  • 1. Data: 2005-06-22 11:18:09
    Temat: Rzepa - zamiast 50 pln - pol 100 z bankomatu ale jajo :)
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    to chyba jakis zart choc rzepa to do zartow raczej nieskora

    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/warszawa_050622
    /warszawa_a_2.html

    PIENIĄDZE Błąd Euronetu
    Pięćdziesiąt to nie pół setki

    Co możemy dostać z bankomatu, gdy poprosimy o 50 złotych? Pół
    stuzłotówki. Taka sytuacja zdarzyła się wczoraj naszemu Czytelnikowi.

    Pan Jarek wypłacał pieniądze z bankomatu Euronetu na pl. Starynkiewicza.
    Wbił prawidłowo PIN, wybrał kwotę 50 zł i dostał... pół banknotu
    stuzłotowego. Osoba, która za nim wypłacała pieniądze, otrzymała drugą
    połowę.

    Katarzyna Marczyńska, arbiter bankowy, mówi: -W sytuacji, kiedy są dwie
    osoby poszkodowane, łatwiej jest dowieść, że tak było.

    Jarek Skorupa od razu zadzwonił do Euronetu. Firma zażyczyła sobie
    natychmiastowego przekazania połówki banknotu.

    -Okazało się, że na wyjaśnienie muszę czekać aż trzy tygodnie. Przez ten
    czas kwota jest zablokowana na koncie.

    - Podajemy termin z zapasem. Zazwyczaj procedury trwają krócej -
    zapewnia Zuzanna Smolarek-Wójcik z Euronetu.

    Dopiero wieczorem dowiedzieliśmy się, dlaczego bankomat wypłacił połówkę
    stuzłotówki. - Przyczyną takiego zachowania urządzenia była
    najprawdopodobniej jakość banknotu odbiegająca od norm - dodaje Zuzanna
    Smolarek-Wójcik.

  • 2. Data: 2005-06-22 11:24:54
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    A jakby ktos chciał 20 zł to by bankomat podarł setkę na 5 części?

  • 3. Data: 2005-06-22 11:32:23
    Od: "Artur O." <d...@w...pl>

    Użytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > to chyba jakis zart choc rzepa to do zartow raczej nieskora

> [...]

    Mala ankieta.
    Ktore bankomaty umozliwiaja wyplate banknotow 10 i 20 zl ????
    W Polsce z tak podstawowymi funkcjami sa klopoty.

    AO

  • 4. Data: 2005-06-22 11:40:35
    Od: Gniewomir <s...@s...pl>

    W dniu 2005-06-22 13:32, *Artur O.* napisał(a) co następuje:

    > Mala ankieta.
    > Ktore bankomaty umozliwiaja wyplate banknotow 10 i 20 zl ????
    > W Polsce z tak podstawowymi funkcjami sa klopoty.

    Bankomaty banków spółdzielczych np. nie mają z tym żadnych kłopotów. Mój
    bankomat PKO BP też nie :)

    --
    *Gniewomir*
    Kobieta która patrzy na jednego tylko mężczyznę albo na jednego tylko nie

  • 5. Data: 2005-06-22 11:41:51
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...progreso.pEEl>

    Artur O. wrote:
    > Mala ankieta.
    > Ktore bankomaty umozliwiaja wyplate banknotow 10 i 20 zl ????
    > W Polsce z tak podstawowymi funkcjami sa klopoty.

    10 jeszcze sie nie spotkalem, 20 - prawie kazdy ktorego uzywam (choc
    zadko to robie bo prowizja w obcych bankomatach wysoka ;)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
    http://www.progreso.pl - hosting - 0801 307 301

  • 6. Data: 2005-06-22 11:42:56
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Gniewomir napisał(a):

    > Bankomaty banków spółdzielczych np. nie mają z tym żadnych kłopotów. Mój
    > bankomat PKO BP też nie :)

    Mówisz, że z 10 też nie ma żadnych problemów?

  • 7. Data: 2005-06-22 11:56:31
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    BZWBK wypłaca 10 i 20 bez problemu

  • 8. Data: 2005-06-22 11:57:25
    Od: "Franz Maurer" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur O." <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mala ankieta.
    > Ktore bankomaty umozliwiaja wyplate banknotow 10 i 20 zl ????
    > W Polsce z tak podstawowymi funkcjami sa klopoty.

    Bankomaty takiego zielonego banku z chamską obsługą, zerowym oprocentowaniem
    i wysokimi opłatami ;)

    Pzdr
    Franz Maurer
    --------------------------
    www.maurer.w.pl

  • 9. Data: 2005-06-22 11:59:19
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 22 Jun 2005 13:32:23 +0200, Artur O. napisał(a):
    /warszawa_a_2.html

    > Mala ankieta.
    > Ktore bankomaty umozliwiaja wyplate banknotow 10 i 20 zl ????
    > W Polsce z tak podstawowymi funkcjami sa klopoty.

    Praktycznie wszystkie BPH - chyba że się akurat 10/20zł skończą, wtedy
    gorzej... ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 10. Data: 2005-06-22 12:01:22
    Od: "Artur O." <d...@w...pl>

    Użytkownik "Franz Maurer" <f...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d9bjnd$1ve$1@news.onet.pl...

    > Bankomaty takiego zielonego banku z chamską obsługą, zerowym
    oprocentowaniem
    > i wysokimi opłatami ;)

    Nie spotkalem tam chamskiej obslugi, choc taz sie wkurzylem za karte VC.
    Pozno ale poprawili obsluge.
    Wiem o jaki Ci bank chodzi.
    Ale jakie jeszcze bankomaty oprocz BZWBK umozliwiaja oczyscic swoje konto
    nie zostawiajac bankowi min. 50 zl na odsetki.
    Przy tysiacach rachunkow takie koncowki zamieniaja sie w miliony.......
    To jest CHAMSTWO ZARZADOW tych bankow.