    From: "Witek" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rzepa o inetowych
    Date: Wed, 24 Apr 2002 09:46:38 +0200

    > O ponad 155 tys. zwiększyła się za to liczba klientów indywidualnych
    > korzystających z rachunków za pośrednictwem Internetu. Ponad jedna trzecia
    > tego przyrostu przypada na dwie instytucje (mBank i Inteligo) działające
    > wyłącznie w Intenecie.
    > Jak widać, klientów zainteresowanych składaniem zleceń
    > z domowego komputera również jest coraz więcej.

    Dla mnie najciekawsze sa tabelki netowych bankow. Telepekao24 stracilo
    1,3tys. klientow !!! (teraz ma ok. 15,2tys.) Odplyw zanotowal tez VWB. A PKO
    BP zyskalo blisko 10tys. (9,7tys.)
    Teraz piewsza tabelka. Wyzej wspomniane Pekao stracilo 24tys klientow, po
    fuzji w PBKBPH takze odplyw. Citi po fuzji chyba zaczyna sie podnosic, bo
    przyrost dodatni. BZWBK na razie na plusie (i to znacznym) ale fuzja
    (balagan z tym zwiazany) pewnie oslabi te wyniki na koniec roku.
    Aa tak OT slyszalem ze BZWBK zastanawia sie nad zawieszeniem wprowadzania
    ICBS, bo jest zbyt duzy burdel i znikaja cyferki ?!?
    pzd

    > http://www.rp.pl/teksty/wydanie_020423/ekonomia_a_13
    -1.F.gif
    > http://www.rp.pl/teksty/wydanie_020423/ekonomia_a_13