eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRozwód z Meritum - sposób tradycyjny › Re: Rozwód z Meritum - sposób tradycyjny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Imka <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rozwód z Meritum - sposób tradycyjny
    Date: Sat, 29 Aug 2015 12:42:01 +0200
    Organization: Hotel Pod Poległym Alpinistą
    Lines: 30
    Message-ID: <1...@4...net>
    References: <10lfmaxvcdtmi.bjy3pl78f79e$.dlg@40tude.net>
    <mrq48c$b78$1@srv.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <mrrtb0$612$1@srv.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: 89-79-126-99.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1440844981 12398 89.79.126.99 (29 Aug 2015 10:43:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 29 Aug 2015 10:43:01 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:615669
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 29 Aug 2015 11:19:37 +0200, Piotr Gałka napisał(a):

    >>> Zastrzec rozumiem najlepiej już w oddziale, aby przypadkiem nie wysłali
    >>> kolejnej do zastrzeżenia ?
    >>
    >> W oddziale się nie dało zastrzec - musiałam dzwonić.
    >>
    > Miałem na myśli dzwonienie będąc w oddziale.

    A.

    > Ale w sumie nie rozumiem idei zastrzegania. Likwidacja konta (w trybie
    > natychmiastowym w związku ze zmianą regulaminu) powinna z automatu (w trybie
    > natychmiastowym) unieważniać karty do konta bez konieczności wykonywania
    > jakichkolwiek działań przez klienta.

    Ale mój rozwód był tradycyjny, czyli zwykłe wypowiedzenie umowy z
    zachowaniem okresu wypowiedzenia. Więc wszystko osobno i po kolei.
    Aczkolwiek też uważam to za głupotę.

    > Nie podejrzewam, aby PIN wysłany tydzień wcześniej szedł pocztą o dwa
    > tygodnie dłużej. Z tego wynika, że bank pisze co innego ("PIN już powinieneś
    > mieć") a robi co innego.

    Ja tylko doczytałam się zdania, że "Do każdej nowej karty - w osobnej
    przesyłce - klienci otrzymają także nowy kod PIN.", z którego
    wywnioskowałam, że najpierw będzie karta a potem dopiero PIN :)

    --
    Imka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1