  • 1. Data: 2004-03-01 09:43:54
    Temat: Rozwiązanie umowy z BZWBK
    Od: "Snoopy" <s...@a...pl>

    Jestem studentem, jakis czas temu zalozylem sobie tam konto, ale juz z niego
    praktycznie nie korzystam i majac perspektywe wysokich oplat w tym banku po
    utracie statustu studenta, chcialbm je zamknac. Czy wiaze to sie z jakimis
    oplatami, czy wystarczy tylko napisac pisemko, czy robia jakies problemy?

    Grzesiek *** www.oldtimerfiat.club.prv.pl ***
    GG: 458449 *** www.snoopy.com ***

  • 2. Data: 2004-03-01 09:51:58
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy z BZWBK
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Snoopy <s...@a...pl> wrote:
> [...]
    > w tym banku po utracie statustu studenta, chcialbm je zamknac. Czy
    > wiaze to sie z jakimis oplatami, czy wystarczy tylko napisac pisemko,

    Idziesz, mowisz, ze chcesz zamknac - oddajesz co tam masz do oddania
    (token).
    Mowi,a ze konto bedzie czynne jeszcze 2 miesiace.
    I to wszystko. (wuydaja potwierdzenie wykonania dyspozycji)

  • 3. Data: 2004-03-03 07:15:15
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:c1v13t$981$1@news.onet.pl...

    > Idziesz, mowisz, ze chcesz zamknac - oddajesz co tam masz do oddania
    > (token).
    > Mowi,a ze konto bedzie czynne jeszcze 2 miesiace.
    > I to wszystko. (wuydaja potwierdzenie wykonania dyspozycji)

    Albo zastrzegasz karty, wysyłasz wypowiedzenie umowy konta i kart za
    potwierdzeniem odbioru, blokujesz sam sobie dostęp do netu i masz ich w
    nosie. Niech sobie robią co chcą.

    Pozdrawiam,
    Washko