  • 1. Data: 2004-02-29 22:05:18
    Temat: Zamykanie konta w BZWBK
    Od: Max <b...@g...master.one.pl.nospam>

    Witam
    Czy standardowa procedura jest to po zlozeniu podania o zamkniecie konta -
    konto aktywne jest jeszcze przez 2 miesiace ? - tlumaczy sie to tym ze
    musza splynac ze swiata dane o ewentualnych tranzakcjach - zaznaczam ze
    byla to zwykla karta bankomatowa viza elektron. Oczywscie zabrano mi ta
    karte i powiedziano ze nie dostane zadnego pokwitowania az do momentu
    uplyniecia tych 2 miesiecy.
    Wchodze sobie na portal bzwbk 24 i z zostawionych pieniedzy na prowadzenie
    konta przez owe 2 miesiace - czyli okolo 20 zl - zostalo (-) minus 5
    zlotych !! wyslano do mnie niedawno 2 listy ktore nie dotarly i pobiera sie
    odsetki od ujemnego salda !!! - to jakas paranoja ?! - jeszcze sie okaze ze
    zostane wciagniety do rejestru dluznikow za to ze nie wplacam na zamkniete
    juz dawno konto !!.

    Max

  • 2. Data: 2004-03-01 00:48:17
    Temat: Re: Zamykanie konta w BZWBK
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

> [...]
    > byla to zwykla karta bankomatowa viza elektron. Oczywscie zabrano mi ta
    > karte i powiedziano ze nie dostane zadnego pokwitowania az do momentu

    Ja mialem jeszcze lepiej w Pekao SA. Tu po zamknieciu konta po 6 miesiacach
    otrzymalem karte platnicza listem poleconym. Widocznie do odpowiedniej
    komorki nie splynely informacje o zamknieciu konta i karta zostala wydana.
    Oczywiscie oplaty za prowadzenie konta tez mi pobierali. Mialem papier ze
    konto zostalo zamkniete w tym zabrane dwie karty (karta wewn. + karta
    platnicza) i po 6 mies. napisalem pismo + xero zamkniecia konta.
    Przeproszono grzecznie i wszelkie oplaty anulowano. Widac zdarza sie to nie
    tylko w BZWBK, ale dziwne ze nie dostales dokumentu ktory by swiadczyl o
    zamknieciu rachunku...
    To nauczylo mnie jednego: "marmurek=balagan".
    Pozdr,
    Leon

  • 3. Data: 2004-03-01 10:18:10
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Max"
    > Czy standardowa procedura jest to po zlozeniu podania o zamkniecie konta -
    > konto aktywne jest jeszcze przez 2 miesiace ? -

    niestety tak, i to 2 miesiace z placeniem za rachunek
    jesli zostawiles za malo to lepiej idz doplac
    *** blad ***

  • 4. Data: 2004-03-01 10:37:57
    Od: Max <b...@g...master.one.pl.nospam>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote in

    > Użytkownik "Max"
    >
    > niestety tak, i to 2 miesiace z placeniem za rachunek
    > jesli zostawiles za malo to lepiej idz doplac
    > *** blad ***

    zostawilem w sam raz wlasnie tyle obliczyla mi Pani przy zamykaniu konta
    !!! poprostu zaczeli pobierac oplaty odsetkowe za brak srodkow na koncie bo
    po zamknieciu konta pobrali mi 20 zeta - za upomnienia listowne o braku
    wplat :) inna sprawa ze te listy widze tylko w webowym zestawieniu a do
    mnie poprostu niedotarly

    MAx

  • 5. Data: 2004-03-01 10:40:36
    Od: Max <b...@g...master.one.pl.nospam>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote in

    > Użytkownik "Max"
    >
    > niestety tak, i to 2 miesiace z placeniem za rachunek
    > jesli zostawiles za malo to lepiej idz doplac
    > *** blad ***

    aha jeszcze jedno nie dano mi zadnego powierdzenia zamkniecia konta !! - a
    ja byc moze w swojej glupocie nie zaczalem sie wyklocac :( poprostu
    logicznie zabrzmialo ze po 2 miesiacach dotane pisko jak konto naprawde
    bedzie zamkniete - ale w ten sposob mozna robic ludzi w bambuko jak sie
    chce kiedy sie chce na ile sie chce !!

    MAx

  • 6. Data: 2004-03-01 10:51:52
    Od: "MXW" <m...@n...here>

> [...]
    > logicznie zabrzmialo ze po 2 miesiacach dotane pisko jak konto naprawde
    > bedzie zamkniete - ale w ten sposob mozna robic ludzi w bambuko jak sie

    Sam sobie lubisz stwarzac problemy. Ja jak zamykalem konto dalem
    papierek ze zamykam, kopia z pieczatka placowki dla mnie i do widzenia.
    Nikt nie przyczepil sie, co prawda zamykalem dopiero w dwoch tzw. bankach.
    W BZWBK zaznaczylem w pismie ze oddaje token i nic nie placilem przez 2 miesiace.

  • 7. Data: 2004-03-01 12:37:08
    Od: Max <b...@g...master.one.pl.nospam>

    "MXW" <m...@n...here> wrote in news:c1v4nf$3om$1@opal.futuro.pl:

> [...]
    > Nikt nie przyczepil sie, co prawda zamykalem dopiero w dwoch tzw.
    > bankach. W BZWBK zaznaczylem w pismie ze oddaje token i nic nie

    no coz nieznajomosc prawa szkodzi ale to nie jest prawo tylko zwyczaj !!!
    bo w milenium dali mi potwierdzenie zamkniecia konta - tutaj nawet sie
    zdziwili ze chce taki papierek - masz racje mam za swoje i musze to
    naprawic - ale od kiedy instytucje zaufania publicznego tak postepuja ze
    trzeba je pilnowac - stwierdze troche cynicznie ? :)

    Max

  • 8. Data: 2004-03-01 19:02:42
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 1 Mar 2004 12:37:08 GMT, Max <b...@g...master.one.pl.nospam>
    wrote:

    >no coz nieznajomosc prawa szkodzi ale to nie jest prawo tylko zwyczaj !!!

    to jest prawo a nie zwyczaj. Wypowiedzenie umowy rachunku bankowego
    musi mieć formę pisemną (nie dam głowy czy wynika to z ustawy czy z
    regulaminu - a innego nie spotkałem - zawsze ma być pisemne).

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2004-03-03 07:38:05
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > to jest prawo a nie zwyczaj. Wypowiedzenie umowy rachunku bankowego
    > musi mieć formę pisemną (nie dam głowy czy wynika to z ustawy czy z
    > regulaminu - a innego nie spotkałem - zawsze ma być pisemne).

    KC nie wymaga żadnej formy szczególnej, więc jeśli umowa rachunku tej
    kwestii nie reguluje, to można ją wypowiedzieć w dowolny sposób, byle
    oświadczenie woli dotarło do osoby uprawnionej do jego przyjęcia. Obawiam
    się jednak, że pani w kasie taką osobą nie jest, więc lepiej jest pisemnie
    :)

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 10. Data: 2004-04-05 11:52:55
    Od: Max <b...@g...master.one.pl.nospam>

    "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> wrote in

> [...]
    > oświadczenie woli dotarło do osoby uprawnionej do jego przyjęcia.
    > Obawiam się jednak, że pani w kasie taką osobą nie jest, więc lepiej

    he he wlasnie final jest taki ze dostalem listem poleconym pytanie czy chce
    zamknac konto :) - mam zglosic sie do oddzialu banku zeby oddac wszystkie
    karty - ktore juz notabene oddalem 20 stycznia - ujemny debet na koncie
    zostal uznany jakas tam mniejsza suma pieniedzy - czyzbym znowu wiec musial
    czekac kolejne 2 miesiace na zamkniecie konta ?? - moze tak wlasnie BZWBK
    nabija sobie statsy ilosci klientow - bo taki numer moze robic latami :)

    pisemne potwierdzenie zamkniecia konta mialem dostac po jego zamknieciu
    czyli 1 kwietnia - to chyba juz jakas paranoja - ja tu widze niezly b....
    siostry

    Max