    From: neoniusz <n...@j...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rozwiazanie Kindlowej zagadki
    Date: Wed, 13 Jun 2012 18:08:53 +0200

    W dniu 13.06.2012 17:18, witek pisze:

    > bo numery zmienaja wlasciciela lub wlasiciciel ma wiecej niz jedno konto
    > i zalozenie, ze nie mozna przypisac tego samego numeru do wiecej niz
    > jednego konta nalezy sobie w d.. wsadzic.

    Moze i numery zmieniaja wlasciciela, ale...
    Jesli wlasciciel ma wiecej niz jedno konto, to wszystkie dane beda
    zgodne (chociazby imie i nazwisko), lacznie z numerem telefonu. A jak
    nagle zupelnie inna osoba podaje ten numer telefonu to powinna byc jakas
    reakcja, nie? To nie numer stacjonarny, ze kilka osob go uzywa (watpie
    zeby ktos podawal numer sluzbowy, ktorego uzywa kilka osob).
    A jakbys ty sie pomylil i twoje hasla SMS przychodzilyby do innej osoby?
    Nie mowie, ze przypisywanie wielu numerow telefonu do wielu kont jest
    zle, ale jak sie taka sytuacja zdarza, to powinna byc jakas dodatkowa
    weryfikacja - przynajmniej porownanie danych i ewentualne sprawdzenie
    czy rzeczywiscie dana osoba taki numer telefonu posiada.
    Powinna byc takze jakas procedura zeby usunac z czyjegos konta
    nieaktualny numer, albo chociaz go o tym powiadomic.