    From: "krab" <_...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rozwiazanie GE Capital
    Date: Wed, 14 Apr 2004 15:36:45 +0200

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    > Nie masz racji. Policja w zasadzie zawsze może wejść, a podstawą do tego
    > jest art. 220 par. 3 Kpk.

    jak napisalem, nawet policja w to wierzy i wiem o tym, malutcy na sam widok
    munduru dostaja drgawek i czują się winni każdego mozliwego przestępstwa
    :--(
    rozumiem, ze spoznienie nawet znaczne z zaplata ostatniej raty podnosisz do
    sprawy "wagi panstwoej - niecierpiacej zwloki" ?
    policja naduzywa tego terminu - dzialajac w sposob dokladnie bandycki, no
    niestety w panstwie bezprawia w jakim zyjemy - kazdy chce byc ponad prawem -
    na szczescie sa coraz czestsze dowody , ze wygrywa sie proces przeciwko
    takiemu bezprawiu - ALE jak na razie (to uwaga wlasna) tylko dlatego, ze
    mimochodem Ci gliniarze ktorzy tego prawa naduzywaja - sami wspolpracuja z
    gangstermi
    ale skonczmy te akademicka w sumie dyspute :-)) bo pewnie innych ona nie
    interesuje na tej grupie :-)
    a dla zakonczenia i rozjasnienia art na ktory sam sie powolujesz zacytuje:

    Art. 220. § 1. Przeszukania może dokonać prokurator albo na polecenie sądu
    lub prokuratora Policja, a w wypadkach wskazanych w ustawie - także inny
    organ.

    Art. 220. § 3. W wypadkach nie cierpiących zwłoki, _____jeżeli____
    postanowienie sądu lub prokuratora ____nie mogło być wydane____, stosuje się
    odpowiednio Art. 217 § 3.

    ps
    mam nadzieje ze nie odbierasz tego jako atak na twoja osobe :-) bo nie bylo
    to moja intencja, ale nie moglem sie powstrzymac aby temu zaprzeczyc :-) bo
    wiem ze prawda jest posrodku - czyli teoria po mojej stronie, a bandycka
    rzeczywistosc jest niestety zgodna z Twoja interpretacja
    E O T
    :-)