    From: "krab" <_...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rozwiazanie GE Capital
    Date: Tue, 13 Apr 2004 21:47:32 +0200

    Użytkownik "Mada" <m...@o...pl> napisał w wiadomości news:c5he2f$k87
    > Jak przebiega takie rozwiazanie umowy...? jakie sa tego konsekwencje...?,
    > straszyli mnie jakims sadem.
    > Rozumiem ze komputer chcieli zabrac ten ktory byl wziety na raty, jednak
    czy
    > moga zabrac inny ktory podarowala rodzina...? potrzebny jest mi do pracy
    > ktora wykonuje. Czy w ogole musze tego przedstawiciela wpuscic?

    nalezy Cie odeslac wylacznie do podpisanej umowy - nauczyc sie rozumiec
    kazde napisane tam zdanie
    oczywiscie kogos kto nie jest komornikiem lub policjantem bez stosownego
    nakazu/uprawnienia - nie musisz !! wpuszczac
    z twojej wypowiedzi domyslam sie, ze masz w umowie jakis zapis o zwrocie
    kompa w przypadku braku splaty - zapewne jego nie zwrocenie i/lub nie
    dogadanie sie - bedzie dla ciebie skutkowac dodatkową oplata
    komornicza/sądowa jako dodatek do calosci w przypadku nie wywiazania sie z
    takiegiej umowy i polubownego jego zalatwienia
    pytanie czy moga zabrac inny jest deko bez sensu - bo skoro inny - to
    znaczy, ze rownie dobrze moze to byc lodowka - bo to tez jest inny niz
    oryginalny przedmiot sporu, a o ile to mozliwe ! - nawet komornik nie
    powinien pozbawiac srodkow do zycia - jesli sa inne mozliwosci zaspokojenia
    roszczenia (sa inne przedmioty) np mieszkanie :-)) (to bylo zlosliwe ale
    sluszne) :-)

    doradzam inny niz telefoniczny - czyli osobisty - sposob kontaktu z firma i
    jednak sie dogadac, oczywiscie przy zlej woli ktorejkolwiek ze stron - nic
    to nie da