    From: wiktor <...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Routery winne utracie pieniędzy przez użytkowników
    Date: Thu, 6 Feb 2014 15:49:52 +0100

    Dnia Thu, 6 Feb 2014 06:23:32 +0000 (UTC), Dominik & Co napisał(a):

    > Że jak zwykle człowiek najsłabszym ogniwem,
    > bo treści sms-a autoryzacyjnego z banku
    > mu się nie chciało przeczytać...

    Akurat SMS to mały pikuś. Pete wytłumaczył, dlaczego.
    Człowiek zawiódł, bo nie zapaliła mu się żadna lampka ostrzegawcza, gdy na
    stronie logowania (lub zaraz po zalogowaniu, nie wiem) przeczytał tak
    absurdalną wiadomość od banku. Gdyby mu się zapaliła, to pierwsze co by
    sprawdził, to tę "kłudeczkę" w adresie przeglądarki.
    Nie twierdzę, że trzeba sprawdzać ceryfikaty za każdym razem, gdy się loguje
    ze swojego prywatnego komputera, ale na Zeusa, gdy się przeczyta wiadomość 'od
    banku', że "(...) ze względu na cośtam cośtam, bardzo prosimy o dodanie
    tego-a-tego nr konta do zaufanych (...)", to jednak wypadałoby.