  • Data: 2021-07-20 12:46:26
    Temat: Re: Revolut
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m...@p...waw.pl...
    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    >Żaden problem. Kto lokalnie dostarczy te kwiaty (i ile za to dostanie
    >itd.) to już nie sprawa klienta.

    Niby tak, ale z drugiej strony - skoro to Polak, to co za problem
    znalezc polska kwiaciarnie?
    A potem jakies drobne zdziwienie, ze za polska strona stoi jakas
    niemiecka firma ... ale jak sam piszesz - nie mam sie co dziwic.

    Tak czy inaczej - konto w Polsce, waluta PLN ... i chyba blad polegal
    na platnosci przelewem z Rewolwera, a nie karta.

    J.