eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRekordowe 350 zł premii za założenie konta w BNP Paribas › Re: Rekordowe 350 zł premii za założenie konta w BNP Paribas
  • Data: 2019-08-28 10:56:05
    Temat: Re: Rekordowe 350 zł premii za założenie konta w BNP Paribas
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-27 o 21:15, Robert Sierant pisze:
    > a z ich ostatniej promocji jakąś kasę dostaliście?
    >
    > ani ja ani kilka innych osób nie dostało, pomimo spełnienia warunków, na
    > infolinii nie potrafili podać powodu dlaczego się nie załapaliśmy "chyba
    > było za dużo chętnych"
    >
    > zamykam tam konto i już w żadne inne promocje się z tym bankiem nie bawię

    Nie wiem jak tę, ale inne promocje w tym wielkim banku organizuje spółka
    z o.o. z powiatu _pruszkowskiego_, mająca siedzibę w domku
    jednorodzinnym przy ulicy Polnej.
    Już to mnie wystarczająco zniechęca.
    A wymagana zgoda na przekazywanie do tej firmy danych objętych tajemnicą
    bankową jest kuriozalna.

    Taki duży bank i nie może zrobić promocji we własnym zakresie?