eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRekordowe 350 zł premii za założenie konta w BNP Paribas › Re: Rekordowe 350 zł premii za założenie konta w BNP Paribas
  • Data: 2019-08-29 11:10:12
    Temat: Re: Rekordowe 350 zł premii za założenie konta w BNP Paribas
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5d6764c2$0$527$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2019-08-28 o 22:30, J.F. pisze:

    >Czyli tak jak przypuszczałem. Dużo wiatru. Mało zysku.

    Kto wie. latwiej namowic klienta na kredyt, jak juz jest klientem :-)

    >Ale zapewne można coś zoptymalizować podatkowo albo uzasadnić
    >zatrudnienie marketigowców (co jest dopiero ścierwo na tej planecie
    >;-) )

    Tez masz powod do narzekania.
    Chca zaplacic, zaplaca, ich pieniadze, nie twoje :-)

    P.S. Musieli sobie wysokie cele postawic ... bo juz 550 +

    https://550plus.bnpparibasplus.pl/

    Ale ... wyplata za rok, wiec beda klienta mieli dluzej.
    Czesc to 3% zwrotu z platnosci, wiec trzeba wydac jakies 3400 ... ale
    to chyba w 2 miesiace, wiec jakies 1700/mc.

    Czyli sobie aktywnego klienta hoduja ... a on potem przeskoczy do
    innego banku :-)
    A moze Google i Apple cos doplacaja - bo promocja jakby z nimi sie
    wiaze ?

    J.