eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRekordowe 350 zł premii za założenie konta w BNP Paribas › Re: Rekordowe 350 zł premii za założenie konta w BNP Paribas
  • Data: 2019-08-27 13:36:52
    Temat: Re: Rekordowe 350 zł premii za założenie konta w BNP Paribas
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Co do kwestii płatności kartą, regulamin wyklucza niektóre klasy kodów
    MCC, które mogłyby umożliwić zbyt łatwe nabicie transakcji. Są to kody
    MCC: 7995, 8999, 6012, 6211, 6051, 4829. Pełną charakterystykę kodów
    znajdziecie w załączniku nr 2 do regulaminu"

    Jaja sobie robisz...

    To ja zaproponuję pewniejszy sposób na zbieranie wisienek.
    NIE MAM KARTY (znaczy rewolt czasem tylko do netu). Mam w rodzinie jedno
    konto. Rachunki płaca się same poleceniami zapłaty.
    Szacuję że miesięcznie oszczędzam tak ze 100 zł. Raz koszty bankowości a
    dwa UDOWODNIONO że wydawanie plastikiem jest łatwiejsze i
    GŁUPSZE/BARDZIEJ ROZRZUTNE.

    Ktoś przebije moje WISIENKI? ;-)

    PS. Ja pier... kiedy ten parszywy spamer zajmie się czymś pożytecznym ;-)