  • Data: 2002-01-07 11:31:03
    Temat: Re: Reklmacje w mBanku....
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, Jan 07, 2002 at 09:54:02AM +0100, fotech wrote:

    > Wiesz, mam wrazenie, ze narzedzie po prostu nieadekwatne uzywasz. To tak,
    > jakbys chcial kopac fundament koparka-zabawka z plastiku. Zostaw loty on
    > line, zadzwon do normalnych ludzi, zrobia Ci bilet , zaplacisz przelewem,

    Tylko ze na tej koparce napisali ze mozna nia kopac rowy, a w opisie
    technicznym kopania rowow napisano ze moga byc wykopane tym modelem koparki.

    I co teraz? A jak sie okaze ze przelew tez zly, bo to jak uzywanie
    nieadekwatnych narzedzi (co? przez internet Pan przelewal? Ja tutaj
    poprosze potwierdzenie na pismie, pieczec okragla, trzy kopie ...).

    I wtedy co powiesz?

    Jest usluga - ma dzialac. A jak nie dziala, to na stadion X-lecia,
    przedluzacze i zelazka rosyjskie sprzedawac.

    --

    --w