  • Data: 2002-05-17 10:13:46
    Temat: Re: Reklamacja w Citi
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > NIE MASZ. Masz jedynie potwierdzenie, żezlożyłeś kopertę z zadeklarowaną
    > kwotą.

    Z tego co słyszałem, to przy tych bankomatach z funkcją depozytową w CITI są
    kamery.
    I czy nie można np. zbliżyć się do kamery tak, żeby było widać ile kasy
    wkładam do koperty, potem ją zakleić i już ???
    Wtedy chyba się nie będą mogli wyprzeć ?

    Nie jestem pewien czy mozna by tak zrobic, dlatego proszę kogoś "obeznanego"
    w tej tematyce o sprostowanie.

    pozdrawiam - J.

    Uffff... jakie to szczęście, że nie mam konta w Citi, tyle nerwów..... Ale
    niestety mam telefon w Idei :-((