  • 1. Data: 2002-07-12 08:28:15
    Temat: Reklamacja
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@N...pl>

    Witam!
    Moja mama odmówiła przysyłania generowanego zestawienia transakcji. Pomimo
    tego przysłali to, ponownie, obiążając konto kwotą 2zł. Napisałem
    reklamację. Zobaczcie co odpisali:
    http://barteks2.republika.pl/bzwbk.gif

    Bartek

  • 2. Data: 2002-07-12 16:16:34
    Temat: Re: Reklamacja
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    o co ci wlasciwie chodzi? pomylili sie, przyznali do bledu i czego
    jeszcze oczekujesz?

    Użytkownik "Bartek Sawicki" <b...@N...pl> napisał w
    wiadomości news:agm3vo$cm8$1@news2.tpi.pl...

  • 3. Data: 2002-07-12 23:23:17
    Od: "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl>

    Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał:

    > o co ci wlasciwie chodzi? pomylili sie, przyznali do bledu i czego
    > jeszcze oczekujesz?

    Pewnie jest tak zaskoczony ta odpowiedza ze
    chcial sie nia podzielic ;)

    hosi

  • 4. Data: 2002-07-13 10:45:10
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > Pewnie jest tak zaskoczony ta odpowiedza ze
    > chcial sie nia podzielic ;)

    acha - to nie wpadlabym na to:) mi zawsze banki odpisuja na
    reklamacje, myslalam, ze to norma.

  • 5. Data: 2002-07-13 17:38:25
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > acha - to nie wpadlabym na to:) mi zawsze banki odpisuja na
    > reklamacje, myslalam, ze to norma.

    Niestety NIE jest to norma.

    I trzeba przyznac, ze bank sie zachowal OK.
    Ciekawe czy to tylko taki jednostkowy przypadek... ?

    J.

  • 6. Data: 2002-07-15 07:58:15
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik "JOHNNY" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety NIE jest to norma.
    > I trzeba przyznac, ze bank sie zachowal OK.
    > Ciekawe czy to tylko taki jednostkowy przypadek... ?

    co z tego, za miesiąc ponownie ją obciążą i będzie pisał jeszcze raz :)

    --
    radar
    GG2458209