  • Data: 2002-05-15 07:04:40
    Temat: Re: Reklama KB24 na KKI
    Od: "Kasia" <K...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rad'ek" <A...@p...fm> napisał w wiadomości

    > hmm w sumie cos kilka postow nizej pisal ze bedzie mial zwrot z podatku w
    > kwocie 500pln, na co mu zaproponowalem by rowet kupil i troche pojezdzil
    > zamiast spamowac grupe, a ten post jest tego dobitnym przykladem.

    Pliz, nie wyganiaj mnie na rower - wyżywam się uprawiając inne sporty - bo
    rowerka nie mam :-(

    > od zawsze mnie denerowowalo jak ktos post'uje z data przyszla i musze
    > ogladac jakis topik przez n-dni ... a w szczegolnosci tak ambitny jak
    "gdzie
    > najmniejsze prowizje"

    Ooo - witaj w klubie ... uwielbiam takie wątki ...

    > zastanawiam sie tylko jaki filtr zalozyc by takich ambitnych news'ow nie
    > czytac.

    Jak wymyślisz cos mądrego - to daj znać

    > kiedys zupelnie inaczej pbb wygladal ... a swoje przycinki zostaw dla
    > innych...

    I vive versa ... Twoje wprawdzie nie dotyczyły mnie ... ale były na tyle
    nieprzyjemne że jakoś nie mogłam pozostać obojetna ....

    > pozdrawiam popoludniowo
    > radek

    a ja porannie
    Kaśka

    > ps. BTW mam nadzieje ze nie wybralas funduszu dla ktorego pracujesz :-)))

    Stosuje zasadę że nie rozmawiam na temat spraw zawodowych na forum publicum.