  • 1. Data: 2014-02-11 08:17:55
    Temat: Reiffeisen Polbank likwiduje funkcję debetową w KK.
    Od: "Julkon" <b...@h...pl>

    Witam.
    Reiffeisen Polbank likwiduje funkcję debetową w KK, od 01 marzec 2014.
    Taki list od nich otrzymałem.

  • 2. Data: 2014-02-11 17:14:18
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 11.02.2014 08:17, Julkon pisze:
    > Witam.
    > Reiffeisen Polbank likwiduje funkcję debetową w KK, od 01 marzec 2014.
    > Taki list od nich otrzymałem.

    Też do mnie wczoraj przyszło w sumie strata niewielka, bo mi służyło
    tylko sporadycznie jako wpłatomat.

    Xenocide

  • 3. Data: 2014-02-11 17:38:21
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2014-02-11 17:14, xbartx pisze:

    > Też do mnie wczoraj przyszło w sumie strata niewielka, bo mi służyło
    > tylko sporadycznie jako wpłatomat.

    Szkoda, bo chyba była to jedyna karta z taką funkcjonalnością.
    Ciekawe, co jeszcze dalej obetną :(

    --
    Pzdr

    J_K_K

  • 4. Data: 2014-02-11 17:41:44
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2014-02-11 17:38, J_K_K pisze:

    > Szkoda, bo chyba była to jedyna karta z taką funkcjonalnością.
    > Ciekawe, co jeszcze dalej obetną :(

    Jeszcze Inteligo.

    Sławek

  • 5. Data: 2014-02-12 09:20:14
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Slavekk" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jeszcze Inteligo.

    W Inteligo jest o ile pamietam jest 2kzl debetu
    co kosztuje symboliczną złotowke / m-c
    i niekoniecznie dotyczy KK ? - a chyba ogólnie ROR-u
    Pozdro

  • 6. Data: 2014-02-12 11:42:58
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu wtorek, 11 lutego 2014 08:17:55 UTC+1 użytkownik Julkon napisał:

    > Taki list od nich otrzymałem.

    ale bzdura to byla najlepsza oferta w tym banku (nie liczac przelicznikow)

  • 7. Data: 2014-02-12 13:01:18
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2014-02-12 11:42, Krzysiek pisze:
    > ale bzdura to byla najlepsza oferta w tym banku (nie liczac przelicznikow)

    Teraz stawiają "na długoterminową lojalność klienta".
    Ale z takim "olimitowaniem", że szkoda sobie głowę zawracać.

    --
    Pzdr

    J_K_K

  • 8. Data: 2014-02-12 14:54:44
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu środa, 12 lutego 2014 13:01:18 UTC+1 użytkownik J_K_K napisał:

    > Teraz stawiają "na długoterminową lojalność klienta".
    moja dlugoterminowa lojalnosc moze sie za chwile skonczyc.
    wlasciwie nie moge sie doczekac jak popsuja przeliczniki dla MC ;)
    (ile kart mozna miec...)

  • 9. Data: 2014-02-12 15:47:46
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2014-02-12 14:54, Krzysiek pisze:

    > (ile kart mozna miec...)

    W sumie wśród KK ciężki wybór
    (np. BZWBK w ogóle mnie nie zachęcił).

    Przy Polbanku jeszcze Insignia mnie trzyma ;)

    --

    J_K_K

  • 10. Data: 2014-02-12 22:35:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 12.02.2014 11:42, Krzysiek pisze:

    > ale bzdura to byla najlepsza oferta w tym banku (nie liczac przelicznikow)

    Ja wiem. Kiedyś przekonałem się na własnej skórze (zresztą nie jeden
    raz) o tym, że to jednak Półbank i tu wszystko różnie działa. Wpłacałem
    pieniądze przy pomocy kk z funkcją debetową i dostałem info, że drukarka
    jest popsuta i czy chcę kontynuować - nic więcej. Wpłaciłem pieniądze i
    co? Nie było wyboru czy chce wpłacić na konto ROR czy na konto kk tylko
    od razu poszło na to drugie i spłaciło mi kk. Na partyline oczywiście
    zdziwienie i że oni nic nie wiedzą i odpowiedzieli mi, że mi
    przeksięgują tą wpłatę jak już dawno spłaciłem kk i to przeksięgowanie
    było mi potrzebne jak ślepemu lornetka :)

    Xenocide