    From: "Darek" <0...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Regulaminy Kart BPH
    Date: Mon, 20 Dec 2004 22:18:20 +0100
    Sender: 0...@p...onet.pl@zagorze.smstv.pl

    Użytkownik "Jurek Zielinski" <c...@t...debica.pl> napisał w
    wiadomości news:slrncsefk1.ufp.canin.dowyciecia@canin.tel.deboc
    a.pl...

    > hmm wnioski takie
    >
    > - po zastrzeżeniu za wszystko odpowiada bank (a nie tylko powyżej
    > 150EUR)
    >
    > - przed zastrzeżeniem odpowiedzialność banku sięga do bliżej
    > niesprecyzowanej przeszłości bo: mam dokonać zastrzeżenia bezzwłocznie
    > od momentu wykrycia nadużycia a więc wygrycia utraty karty lub
    > też wykrycia na wyciągu nieprawidłowych operacji
    >
    > Czy mi się tylko wydaje że to dobrze?
    >

    > --
    > Jurek

    Paragraf 7 pkt 3 określa wyłączenie z odpowiedzialności Banku ale z winy
    Klienta, w szczególności gdy nie dopełnił obowiązków:
    - należytego przechowywania karty i PINU *w tym nie przechowywanie karta +
    PIN)
    - niezwłocznego zgłoszenia Bankowi utraty karty
    - zgłoszenia policji utraty karty (ważny jest papierek z policji)
    - nieudostpniania karty i pinu

    Warunkiem przejęcia przez Bank odpowiedzialności jest:
    - niezwłoczne zastrzeżnie karty
    - złożenie reklamacji nieuprawnionych transakcji

    Osobiście jeszcze nie spotkałem się z koniecznością reklamowania takich
    sytuacji więc nie wiem jak to wygląda w praktyce - chodzi mi tu o uznawanie
    reklamacji.

    Darek