  • 1. Data: 2002-11-22 13:12:31
    Temat: mBank - bezp. kodów jednorazowych?!
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    1. Wykonujemy dowolny przelew jednorazowy, wpisujemy nr konta i
    przechodzimy do zakładki z kodami.
    2. Wpisujemy kod _błędny_, pojawia się informacja o błędnym kodzie.
    3. Dajemy Wstecz i ponownie wpisujemy kod.
    4. Jeżeli kod jest błędny, to powtarzamy krok 3 do skutku.

    Za każdym razem system pyta się o kod z _tej samej pozycji_.

    Czy to ma tak działać??

    PS. Prosiłbym jednak o niezmienianie tego, bo znowu przy złym
    wklepaniu kodu będę musiał pisać cały przelew od początku :>

  • 2. Data: 2002-11-22 13:43:22
    Temat: Re: mBank - bezp. kodów jednorazowych?!
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Fri, 22 Nov 2002 14:12:31 +0100, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> napisał(a):

> [...]
    > 4. Jeżeli kod jest błędny, to powtarzamy krok 3 do skutku.
    > Za każdym razem system pyta się o kod z _tej samej pozycji_.

    Jak dajesz Wstecz to nic dziwnego
    Pytanie, czy przyjmie kod z tamtej pozycji ?

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for

  • 3. Data: 2002-11-22 13:45:26
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    Radosław Popławski wrote:
> [...]
    > 4. Jeżeli kod jest błędny, to powtarzamy krok 3 do skutku.
    >
    > Za każdym razem system pyta się o kod z _tej samej pozycji_.

    A sprawdziles czy na pewno _zadziala_ gdy podasz ten sam kod?
    Nie sprawdzalem tego, (szkoda mi kodu ;))ale jesli zadziala,
    to jest to na pewno blad.

    Moim zdaniem chyba jednak nie zadziala bo:
    To, ze widzisz w przegladarce ze chodzi o kod nr.np.10, to
    nie znaczy, ze serwer nie wymaga juz kodu nr.11. Dajac "wstecz"
    mozesz sciagac strone z pamieci przegladarki, a nie z serwera.
    To jest normalne:).

    pozdrawiam - tan

    -------------------------
    chcesz do mnie napisac
    wytnij "nos." z adresu:
    t...@n...o2.pl
    -------------------------

  • 4. Data: 2002-11-22 13:52:56
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl>

    raz sie machnalem i wpisalem nie ten kod co trzeba (pozycja za daleko),
    zglosil blad,
    dalem back - wyczyscilo mi caly formularz i musialem wszystkie dane podawac
    ponownie - na koncu wpisalem wlasciwy kod o ktory prosili wczesniej i
    zadzialalo ... (czyli wielokrotne zadanie tego samego kodu)

    ale tak zapewne dzialac nie powinno
    Monfeo

  • 5. Data: 2002-11-22 23:23:52
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze m...@g...pl:

> [...]
    > podawac ponownie - na koncu wpisalem wlasciwy kod o ktory prosili
    > wczesniej i zadzialalo ... (czyli wielokrotne zadanie tego samego

    A nie jest tak że po 3 nieudanych podaniach kodu lista haseł jest
    blokowana?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji
    Tylko że politycy go osiągają tuż po wyborach"

  • 6. Data: 2002-11-23 09:58:04
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A nie jest tak że po 3 nieudanych podaniach kodu lista haseł jest
    > blokowana?

    Nie, lista jest blokowana dopiero przy 5 nieudanej probie, choc nie
    sprawdzalem tego empirycznie. ;-)

    Waldek

  • 7. Data: 2002-11-23 14:55:24
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 22 Nov 2002 14:45:26 +0100, w <3...@n...o2.pl>, tan
    <t...@n...o2.pl> napisał(-a):

    > A sprawdziles czy na pewno _zadziala_ gdy podasz ten sam kod?
    > Nie sprawdzalem tego, (szkoda mi kodu ;))ale jesli zadziala,
    > to jest to na pewno blad.

    Zadziała na pewno.
    Teraz sprawdzę, czy faktycznie zablokuje listę po 5 złym kodzie. Widać
    wcześniej zatrzymałem się w okolicach 4 prób :).

  • 8. Data: 2002-11-25 15:58:13
    Temat: Re: Re: mBank - bezp. kodów jednorazowych?!
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl>

    tego nie wiem - az 3 razy pod rzad nigdy sie nie machnalem...
    po jednym razie prosil o ten sam kod

  • 9. Data: 2002-11-25 17:49:41
    Od: Michał Politowski <r...@r...address>

    On 22 Nov 2002 23:23:52 GMT, Budzik <b...@p...onet.pl> wrote:
    [...]
    > A nie jest tak że po 3 nieudanych podaniach kodu lista haseł jest
    > blokowana?

    Piszą dość wyraźnie (http://www.mbank.com.pl/wiecej/hasla.html)

    Jeżeli w czasie korzystania z AKTYWNEJ listy haseł pięciokrotnie pomylisz się
    przy wpisywaniu haseł system informatyczny automatycznie zablokuje taką listę
    i uniemożliwi jej dalsze użytkowanie.

    --
    Michał Politowski -- m...@l...icm.edu.pl
    This message intentionally left non-blank.