  • 11. Data: 2003-02-07 10:53:23
    Temat: Re: Re: Re: Wysłałem wniosek o KK via in do MULTIBANKU
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Feb 07, 2003 at 11:46:46AM +0100, Witek wrote:

    >ma o nieeeebo lepiej rozwiazane. W multi na razie to wszystko troche kuleje,

    Zwalmy to narazie na 'zielonosc' tej karty ;-)

    >IMHO trzeba troche zaczekac zanim to wszystko zacznie dzialac poprawnie.
    >Nie mowiac juz o tym, ze citi oprocz tego jest b.bezpieczna karta.

    Teraz - tak. Ale kiedys byla mniej. Tyle ze citi (to jest bardzo
    dziwne) patrzy na konkurencje. Szkoda ze nie robi tak jesli chodzi o
    rachunki bankowe, bo bym u nich pozostal.

    --

    --w

  • 12. Data: 2003-02-07 11:11:56
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał

    > Zwalmy to narazie na 'zielonosc' tej karty ;-)

    Oj, nie !!! W citi masz warunkowe _uznanie_, ktore de facto (bo zgodnie z
    regulaminem w ciagu 48h) masz _od_razu !! Po odeslaniu formularza mozesz
    wlasciwie zapomniec o calej sprawie -wiem bo wielokrotnie reklamowalem
    transakacje w citi.

    W multi natomiast zanim nastapi uznanie na rachunku, jest _blokada_ ktora
    umniejsza saldo zadluzenia, ale wisi w saldzie dostepnym karty. U mnie np. taka
    blokada dosc mocno zamieszala na rachuku kk ;)) Nie mowiac juz o tym, ze w multi
    ta procedura trwa juz od 23/12/2002 i nadal nie zostala zakonczona !!

    Wnioski sie same nasuwaja, widac, ze prostsze rozwiazania dzialaja lepiej i
    sprawniej (przynajmniej dla klienta). Taki tok reklamacji oprocz citka, ma tez o
    dziwo kk pkobp.

    > Teraz - tak. Ale kiedys byla mniej. Tyle ze citi (to jest bardzo
    > dziwne) patrzy na konkurencje. Szkoda ze nie robi tak jesli chodzi o
    > rachunki bankowe, bo bym u nich pozostal.

    Szkoda ze multi nie patrzy na konkurencje ;))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 13. Data: 2003-02-07 11:17:04
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał:

    > Zwalmy to narazie na 'zielonosc' tej karty ;-)

    Aha zaponialem ;) Taka _sama_procedura_reklamacji_ -jak dla kk- w multi jest do
    netk@arty oraz debetowek, wiec trudno to zrzucic "na zieloność tej karty".

    --
    Witek

  • 14. Data: 2003-02-07 23:10:09
    Temat: Re: Wysłałem wniosek o KK via in do MULTIBANKU
    Od: "Tytus Witkowski" <t...@N...gazeta.pl>

    s...@o...pl napisał(a):

    > No niestety - na Królewskiej obsługa nie jest najlepsza i często stoi się w
    > kolejce aby zostać obsłużonym. Dlatego wyslałem na Senatorską - minął
    właśnie
    > kolejny dzień i ......... cisza :)

    he, a ja załatwiłem wszystko na Domaniewskiej od ręki. nawet jak do mnie
    dzwonili gdy byłem na urlopie i poprosiłem o kontakt za 5 dni to zapamiętali
    i tak zrobili. BArdzo dobre wrażenie. Byłem w banku dwa razy (drugi raz z
    zoną), złozyłem jeden wniosek przez internet wysłalem do niech dwa listy (z
    dokumentami z poprzedniego nbanku) i mam konto z linia kredytową. Wszystko to
    (nie liczac urlopu w trakcie) trwało 8-9 dni (łącznie z wysyłaniem dokumentów
    poczta).
    Co mnei na domaniewskiej wkurzyło to to, ze skierowali mnie na płatny parking
    podczas gdy przed bankiem sa miejsca dla klientów banku. zapytalem w banku o
    co chodzi i okazalo sie ze ochroniarze raz wpuszczaja a raz nie. Wkurzyłem
    się poszedłem znow do chrony i pytam o co ty chodzi a oni mi nato, ze maja
    takie polecenia 9zeby nie wpuszczac), jak bank mi da identyfikator to mnie
    beda wpuszczac. Za tydzien mam zadzwonic po wspomniany identyfikator, ciekawe
    czy dadza .....

  • 15. Data: 2003-02-10 07:42:06
    Temat: Wysłałem wniosek do MULTIBANKU (6 dzień)
    Od: s...@o...pl

    > he, a ja załatwiłem wszystko na Domaniewskiej od ręki.

    Może dlatego, że dopiero otworzyli - u mnie mija 6 dzień i nic - żadnego odzewu
    z Senatorskiej.