    From: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Re: Minimalna wypłata w bankomatach BZ WBK
    Date: Sat, 31 Jan 2004 14:29:03 +0100

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał
    w wiadomości news:bvg0qb$fb5$1@mamut.aster.pl...

    > Wydruki sie czasem przydaja. Kiedys na pbb byla historia, ze pewiem
    czlowiek
    > przy probie wyplaty w Euronecie dostal komunikat, ze zdarzyla sie "awaria
    > podajnika pieniedzy" i ze wyplata nie jest mozliwa. Dostal kwitek na
    > potwierdzenie tego.

    Będę udawał, ze nie wiem o tym, że bankomat oprócz logów elektronicznych
    DUBLUJE KAŻDY KWIT ... Ba ... jak ja nie proszę o potwierdzenie , bankomat i
    tak dla siebie w wersji papierowej drukuje raport z działań podjętych i
    wykonanych podczas danej operacji ..

    Zatem udaję .. Pobieram 10 PLN .. bankomat robi mi opisaną przez ciebie hecę
    ... A ja słyszę : Bzzz bz bzzzzzzzz bzzz bzzzz bzzb zzzz bip .............

    Ja mam wrażenie, że to drukarka w środku bankomatu ...

    Ide do "właściciela" bankomatu bądź swojego banku i mówię :

    Ta panie kierowniku ... bankomat zrobił Bzzz bz bzzzzzzzz bzzz bzzzz bzzb
    zzzz bip ............. Ale kasy nie dał .. było to dnia xx/xx/xxxx o
    godzinie xx:xx w bankomacie takim i takim umieszczonym tu i tu .. JA
    rEKLAMUJĘ ! ! !

    Odpowiednie służby patrzą w archiwum (kwity te są archiwizowane) bankomatu z
    tego dnia .. no i jest rolka opisana przeze mnie ... Patrzą - no ,
    rzeczywiście .... Stasio nie mógł pobrać kasy .....

    Tu nawiążę jeszcze do sprawy BLOKADA/KSIĘGOWANIE ...

    Panowie .. po rozpatrzeniu takowej reklamacji można przecież dokonać
    ujemnego księgowania , czy jak to sobie nazwiecie .. Po to sądo wafla działy
    księgowości wbankach ....

    Pozdrawiam serdecznie

    SP na L4