  • Data: 2002-11-21 09:36:33
    Temat: Re: Re: Karta kredytowa Multibanku czy Citi
    Od: o...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Po pierwsze - nie krzycz.

    > Wolny wybor.
    tak, ale nie każdy o tym wie (nie wziąłem karty w citi bo panienka oględnie
    odpowiadała o opłatach).

    > Wyspales sie?
    tak, ale chętnie pospałbym dłużej...

    > Jest mozliwe. Zreszta - wystarczy kilkanascie tysiecy aby posiadacz
    > czul sie marnie.
    do złego samopoczucia tak -

    > ale nadal uważam, że kilkanaście tysięcy w plecy na KK nie jest możliwe,
    chyba, że jestem słaby w te klocki lub bawię się niewłaściwie kartą
    obciązeniową.
    stan przekroczysz jedynie gdy citi lub inny bank dowali Ci odsetki od ok.
    parudziesięciu tysięcy zł limitu i wtedy będziesz czuł się marnie.
    Dlaczego wg ciebie kk sa podpięte do innego rachunku?