  • 1. Data: 2002-05-07 10:23:53
    Temat: czy da się założyć rachunek za granicą ?
    Od: "Maras" <M...@w...pl>

    Witam,
    czy da się założyć za granicą rachunek w banku i dostać kartę płatniczą
    (wystarczy taka jak w mBanku do użycia w Internecie).

    Głównie chodzi mi o Europę i Australię.

    Pozdrowienia,
    Maras

  • 2. Data: 2002-05-07 10:29:04
    Temat: Re: czy da się założyć rachunek za granicą ?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > czy da się założyć za granicą rachunek w banku i dostać kartę płatniczą
    > (wystarczy taka jak w mBanku do użycia w Internecie).
    >
    > Głównie chodzi mi o Europę i Australię.

    chodzilo Ci o Inteligo ;) z ta karta chyba.
    A mozna bedzie od pazdziernika tego roku.

    Oczywiscie mozna i teraz, ale bez ruszania sie z Polski raczej sie nie da

  • 3. Data: 2002-05-07 10:29:59
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Maras" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > czy da się założyć za granicą rachunek w banku i dostać kartę płatniczą
    > (wystarczy taka jak w mBanku do użycia w Internecie).
    >
    > Głównie chodzi mi o Europę i Australię.

    No da się - ale póki co trzeba mieć zezwolenie NBP chyba

  • 4. Data: 2002-05-07 10:35:39
    Temat: Re[2]: czy da sięzałożyć rachunek za granicą ?
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello Kasia,

    Tuesday, May 07, 2002, 12:29:59 PM, you wrote:

    K> No da się - ale póki co trzeba mieć zezwolenie NBP chyba

    Spytam tylko z ciekawosci - czy to pozwolenie to jedynie formalnosc
    czy tez przeswietlaja czlowieka na wylot na okolicznosc np.
    wyprowadzania pieniedzy za granice itp? Orientuje sie ktos?
    Pzdr

    --
    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl

    --

    Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 5. Data: 2002-05-07 10:46:59
    Temat: Re: Re[2]: czy da sięzałożyć rachunek za granicą ?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Spytam tylko z ciekawosci - czy to pozwolenie to jedynie formalnosc
    > czy tez przeswietlaja czlowieka na wylot na okolicznosc np.
    > wyprowadzania pieniedzy za granice itp? Orientuje sie ktos?

    Jak pojedziesz ,zalozysz a pozniej nie zlikwidujesz, to cie nie beda tak
    sciagac znowu :) tymbardziej, ze w krajach UE od pazdziernika sobie
    spokojnie zaloyzsz to konto..

  • 6. Data: 2002-05-07 10:50:50
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Konlin" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy tez przeswietlaja czlowieka na wylot na okolicznosc np.
    > wyprowadzania pieniedzy za granice itp? Orientuje sie ktos?

    Wiesz na razie nie mam problemów z wydawaniem tego co zarabiam i nie
    wyprowadzam kasy za granicę :-((( ... co nie jest takie głupie (w celach
    podatkowych) .. więc nie wiem jak wyglada w praktyce to sprawdzanie ... Może
    ktoś z grupowiczów miał takie doświadczenia ?

  • 7. Data: 2002-05-07 10:51:29
    Od: "Maras" <M...@w...pl>

    Koleżanka zaczęła studia w Niemczech i poszła do banku załozyć konto...
    odbyło się bez żadnych formalności, na sam paszport. Po co zatem ta zgoda ?

  • 8. Data: 2002-05-07 10:51:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Koleżanka zaczęła studia w Niemczech i poszła do banku załozyć konto...
    > odbyło się bez żadnych formalności, na sam paszport. Po co zatem ta zgoda
    ?

    http://faq4pbb.netforia.pl/index.php?id=31

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 9. Data: 2002-05-07 10:55:57
    Od: "Rafal" <r...@h...com>

    "Maras" <M...@w...pl> wrote in message news:ab8bfv$42f$1@news.onet.pl...
    > Koleżanka zaczęła studia w Niemczech i poszła do banku załozyć konto...
    > odbyło się bez żadnych formalności, na sam paszport. Po co zatem ta zgoda
    ?

    Wiesz, tak zgoda interesuje jedynie nasze władze. Bank niemiecki to zupełnie
    nie obchodzi.
    A poza tym to chyba jeśli sięprzebywa za granicą studiując albo pracując tam
    to ta zgoda nie jest potrzebna

  • 10. Data: 2002-05-07 10:56:41
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >Spytam tylko z ciekawosci - czy to pozwolenie to jedynie formalnosc
    >czy tez przeswietlaja czlowieka na wylot na okolicznosc np.
    >wyprowadzania pieniedzy za granice itp? Orientuje sie ktos?

    W całym zeszłym roku wydano podobno tylko kilkadziesiąt
    zezwoleń, więc raczej nie wygląda to na zwykłą formalność.

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl