    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "Ratowanie" Grecji... [+Ostrzeżenie :-) ]
    Date: Thu, 16 Feb 2012 23:25:29 +0100
    <jhg3mb$gf6$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <jhg9k9$v04$2@news.task.gda.pl>
    <s...@4...com>
    <jhgljc$n4g$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <jhgmgb$s6j$1@inews.gazeta.pl>
    <jhh6gg$rp5$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <jhidsd$acn$1@inews.gazeta.pl>
    <jhigcr$h5e$1@inews.gazeta.pl>
    <r...@4...com>
    <jhj213$bl5$1@inews.gazeta.pl>
    <v...@4...com>
    <jhjig4$pco$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <b...@m...googlegroups.com>

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote on 2012-02-16_22:48

    > śmiem twierdzić, że doszukujesz się, ale jednak "z problemem". Nie
    > wiem, gdzie on tkwi, ale wierzę, że wyrośniesz z tego.

    Poczytaj jednak Schopenhauera. On nie zaleca, by kłamać.

    > czy twierdzenie, że akcyza i VAT są w gestii Unii, a jedynie w ramach
    > narzuconych widełek państwo może decydować o ich wysokości jest
    > prawdziwe czy nie?
    >
    > nie wycofuję się. To jedynie Tomasz zaczął z mojego prostego (jednak,
    > jak się okazało, dla Ciebie nie wystarczająco prostego) zdania
    > próbować wyciągać jakieś dalsze tezy, które - jego zdaniem -
    > postawiłem.

    Postawiłeś. Nie dbasz o to, aby wyrażać się precyzyjnie, albo w
    ogóle nie zauważasz potrzeby precyzji, aż do chwili, gdy ktoś ci
    postawi zarzut wynikajacy z dosłownej interpretacji Twojego
    tekstu. Juź o tym pisałem Ci parę razy.

    > Podejrzewam, że Twój problem polega na tym, że na siłę próbujesz
    > wytykać mi błędy w każdym zdaniu. Tak na zasadzie odruchu:
    > Andrzejewski napisał, to Witrak czuje się w obowiązku.

    Krzywdzisz mnie. Po pierwsze z byle matołem nie dyskutuję po
    stwierdzeniu jego poziomu. Po drugie, z im bardziej wartym
    polemiki przeciwnikiem mam do czynienia tym większe stawiam wobec
    niego wymagania, dlatego tylko tępym pobłażam. Po trzecie moim
    celem nie jest walka z przeciwnikiem tylko z jego poglądami,
    dlatego nie jestem lojalnym sojusznikiem konkretnych osób tylko
    prawd, zasad (a także klarowności samej dyskusji).

    > Nie twierdzę, że to się nie uda, bo nie raz przyznawałem się do błędu
    > i niepełnej wiedzy, ale, błagam, chociaż czytaj to, co piszę, zanim
    > odpowiesz.
    Czytam. A mam zwyczaj? przywarę? dokładnego czytania tego, co
    *jest* napisane. Nie czytam tego, co *być może* autor miał na
    myśli - żadnego "dointerpretowywania". A jak coś jest niejasne (w
    sensie: niejednoznaczne), to przyjmuję, że to wina autora i od
    razu atakuję - nie ma to nic wspólnego z osobą autora.

    > Dobrze, że chociaż do mojego podpisu się nie dosr*wasz...

    Popracuj nad sobą, bo wciąż jeszcze takie "dowcipasy" wychodzą Ci
    na poziomie nieodległym od braku wychowania :-)

    witrak()
    PS. Czy przypominałem Ci już jaki mam nick ?