  • Data: 2004-01-13 15:46:34
    Temat: Re: Ranking kredytów mieszkaniowych
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No tak - nie ma się do dziwić.
    W Sanoku i Krośnie takie sytuacje to normalka. Zbyt dużo chętnych na kredyty
    (niskie dochody ludności, wysokie bezrobocie), mała konkurencja banków na
    rynku lokalnym.
    Ja kiedyś mieszkałem w Krośnie, teraz w Krakowie - różnica jest kolosalna -
    ten sam Bank w Krośnie obsugiwał mnie o wiele gorzej niż ten sam Bank w
    Krakowie. E tam, zresztą nawet w Krakowie oddziału jednego Banku są od
    siebie różne jeżeli chodzi o obsługę.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz