  • 11. Data: 2002-04-02 22:02:54
    Temat: Re: Ranking ROR-ów w Wyborczej
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote:
    > Użytkownik "Cezary F."
    >
    > kryteria a ich stosowanie to dwie rozne sprawy

    A i owszem :-)
    Ja nawet nie doczytałem do końca, jak zobaczyłem
    w kilku kategoriach zaskakujące rozstrzygnięcia.
    Cóż, kryteria można tak dobrać, że najlepsze
    będzie Millenium....

    CEZ

  • 12. Data: 2002-04-03 05:52:27
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>

    > kryteria a ich stosowanie to dwie rozne sprawy
    > 1. - dostepnosc uslug 35 pkt - wygrywa PKO BP bo ma najwiecej oddzialow a
    > dla mnie kazdy internetowy jest dostepniejszy bo nie mam czasu latac do
    > banku - a u nich Forit i Inteligo zajmuja 9 i 11 miejsce

    Taaa, dostepni ci twoi ulubiency do wplat gotowki jak cholera.

    > 3. - Oplaty i prowizje 35 pkt - no tutaj to Fortis zgnoili dokladnie -

    moze po prostu ma wysokie prowizje...;-)

    > miejsce 20 tuz przed pekaosa i BGZ integrum ;-))

    > Patrzymy dlaczego i co widzimy - 2 przelewy zwykle, 2 przez telefon, 2
    > razy wystawia zlecenie stale przez telefon i 2 razy w oddziale (po kiego
    > grzyba co miesiac robic 4 zlecenia i do tego z chodzeniem do banku) a do

    Tu faktycznie przegieli.
    W ostatnich kilku latach zrealizowalem moze ze 3 przelewy, mimo sprego ruchu
    na koncie.

    > tego 3 razy bankomat

    3 to za malo IMO

    > Zlecenia stale rozumiane tu sa z pewnoscia jako takie ze zmienna kwota (z
    > obrobka papierkow prze pracownikow) i tu np. Fortis ma zaporowe 10 zl a
    > wiele bankow tego nie robi (ciekawe jak im to liczyli) - internetowe
    > zlecenia cykliczne leca jak przelewy (w Fortisie max po 1,5 PLN - czyli za
    > 8 sztuk 12 zl)

    A jesli konkurencja robi to za darmo to o ile %% Fortis jest drozszy/gorszy?
    ;-)

    > Zeby bylo smieszniej to internetowy bank za kare ze internet jest
    > darmowy leci po stawce zlecen telefonicznych.

    Slusznie. Dostep do internetu darmowy nie jest.

    > Nie pomogla darmowa karta VE Fortisa - we wszystkich
    > podkategoriach kosztow najgorszy ;-)))))))

    Moze tylko ty tego nie widzisz...;-)

    > 4. - karty platnicze 10 pkt - Tu Fortis z Inteligo znowu na pierwszej
    > pozycji (jaka karte fortisa punktowali poprzednio to dla mnie tajemnica -
    > moze robili wyplaty gotowkowe karta charge ;-))))))) a PKO BP o ponad 10%
    > slabsze

    > Dla mnie Fortis jest tu wyraznie niedoceniony
    > *** blad ***

    To widac. Jestes wyraznie zakochany w Fortisie.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 13. Data: 2002-04-03 08:27:43
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Taaa, dostepni ci twoi ulubiency do wplat gotowki jak cholera.

    Do wplat ggotowkowych - owszem nie sa.
    dlatego ludzie wtedy rozwiazuja to posiadajac dwa konta :)
    Ale to chyba ranking RORow dla osob fizycznych - a przyznaj - wieksozsc poza
    pensja raczej nie wplaca codziennie sobie kasy do banku.
    Inna sprawa, ze zeby wplacic w Pekao czu PKO BP to trzeba swoje odstac

    > moze po prostu ma wysokie prowizje...;-)

    Zalezy jednak ktore konto.
    zauwaz ze nawet zle (kolekjna gazeta) napisali, ze prowadzenie e-pakietu
    kosztuje.. 3 zl (powinno byc 7)

    > To widac. Jestes wyraznie zakochany w Fortisie.

    Ale ja tez uwazam ze nie docenili fortisa, szczegolnie e-pakietu.

  • 14. Data: 2002-04-03 09:23:59
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"

> [...]
    > pensja raczej nie wplaca codziennie sobie kasy do banku.
    > Inna sprawa, ze zeby wplacic w Pekao czu PKO BP to trzeba swoje odstac

    tak dawno nic nie wplacalem gotowka, ze az sprawdzilem w ich TPiO - i co:
    BRAK PROWIZJI od wpłat gotówkowych na rzecz osób fizycznych (nie
    prowadzącymi działalności gospodarczej) - czyli ZERO!

    > Zalezy jednak ktore konto.
    > zauwaz ze nawet zle (kolekjna gazeta) napisali, ze prowadzenie e-pakietu
    > kosztuje.. 3 zl (powinno byc 7)

    Zobacz tabelkę na str 4 "miesieczny koszt użytkowania ROR ... przez
    aktywnego klienta"
    a moj wyciag miesieczny ma ok 9 stron ;-)))
    W tej tabelce sa kwoty opłąt w złotych - kompletna bzdura, jesli chodzi o
    Fortis

    > Ale ja tez uwazam ze nie docenili fortisa, szczegolnie e-pakietu.

    Ciesze sie z poparcia :-)
    wariant z rach. srebrnym i darmową kartą VE (jak się ma VGold) tez jest
    dobry, szczegolnie jak się ma kilka rachunków i takie coś jak zlecenia
    stałe ze zmienna kwotą realizuje się za darmo np. w pkobp lub za 1 czy 2 w
    innym tradycyjnym banku
    *** blad ***

  • 15. Data: 2002-04-03 10:30:29
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>

    > Użytkownik "AMRA"

    > poza

    Ja bym powiedzial (na swoim przykladzie) ze czesciej sie wplaca gotowke na
    swoje konto niz wykonuje przelewy, ktorych autorzy rankingu naliczyli cos ze
    4 w miesiacu. Dobra obsluga zlecen stalych (nie w Forisie, rzecz
    jasna...;-)) zalatwia sprawe.

    Nie trzeba. Mozna wrzucic do bankomatu.

    > tak dawno nic nie wplacalem gotowka, ze az sprawdzilem w ich TPiO - i co:
    > BRAK PROWIZJI od wpłat gotówkowych na rzecz osób fizycznych (nie
    > prowadzącymi działalności gospodarczej) - czyli ZERO!

    A o jakich "ich" mowisz?
    PKo BP - oczywiscie ze zero.
    Fortis - oczywiscie ze problem, bo po pierwsze b.malo placowek.
    A mowa byla tu o dostepnosci...

    > Ciesze sie z poparcia :-)

    Oj, widac...;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 16. Data: 2002-04-03 11:40:47
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Slawek Kos" <s...@i...net..pl> writes:

    > Ja bym powiedzial (na swoim przykladzie) ze czesciej sie wplaca
    > gotowke na swoje konto niz wykonuje przelewy, ktorych autorzy
    > rankingu naliczyli cos ze

    Gotowke na swoj ROR to ja moze wplacalem trzy razy w zyciu...

    MJ

  • 17. Data: 2002-04-03 11:53:25
    Od: Rafal Wozniak <k...@i...net.pl>

    > PKo BP - oczywiscie ze zero.
    > Fortis - oczywiscie ze problem, bo po pierwsze b.malo placowek.
    > A mowa byla tu o dostepnosci...

    to jest wyższość swiat jednych nad drugimi

    dla jednych dostępność będzie się liczyć gdy mają wykonać przelew (tutaj wydaje
    mi się iż banki działające w inecie są bezkonkurencyjne), a dla innych
    dostępność polega na wpłacie gotówki (marmurki rulez).

    Takiego podziału i porównania nikt nie brał pod uwagę.

    A dla trzeciej grupy ludzi ważne będzie dostępność w obydwu przypadkach.

    ps. mnie najbardziej interesują przelewy (opłaty) więc w tym wypadku mbank
    spełnia moje oczekiwania w 100%.

  • 18. Data: 2002-04-03 12:06:35
    Od: "Monika Pipolinowa" <m...@p...gazeta.pl>

    Niby wszystko fajnie, ladnie, ale pierwszego miejsca nie dałbym PKO:)) Jakos obsluga
    do mnie nie przemawia [gburowaci jacys].
    No i jeszcze jedna sprawa: rzucilem okiem na wykresy dotyczace wyplat z bankomatow
    np. własnych no i mnie skrecilo jak zobaczylem ze BZWBK pobiera jakies oplaty (bylo
    napisane ze niemale), tak wyszlo zze jestem klientem tegoz banku i musze powiedziec
    ze nigdy za nic nie placilem co wiazalo sie z wyplatą gotoowki z bankomatu:)) Takze
    nie wiem skad oni wzieli te informacje...
    [rzecz dotyczy kont studenckich; chyba:))]

  • 19. Data: 2002-04-03 13:14:07
    Od: <c...@m...com.pl>

    > Nie wiem kim sa sznowni eksperci ktorzy tworzyli ten ranking, ale moze byl to
    > ranking typu "kto da wiecej" ;-)
    > Dla nieswiadomych podaje pierwsza dziesiatke:
    > 1. PKO BP - jak zawsze naj...
    > 2. Multibank
    > 3. ING BSK
    > 4. BPH-PBK
    > 5. Kredyt Bank
    > 6. mBank
    > 7. Citibank
    > 8. BGŻ - Integrum
    > 9. Inteligo
    > 10. BZ WBK
    > Nic dodac, nic ujac...

    Ciekawe wg jakich kryteriów ? BPH-PBK przez mBankiem - wolne żarty. Poz. 1 i 4
    to chyba tylko wynik dużej dostępności, odwrotnie proprcjonalnej do jakości
    usług. Tak naprawdę to powinni porównać oprocentowanie z tabelą opłat i
    prowizji oraz dostępnością bankomatów i zdalnych kanałów dostępu.
    CG

  • 20. Data: 2002-04-06 10:46:34
    Od: "dodique" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    wyplatą gotoowki z bankomatu:)) Takze nie wiem skad oni wzieli te
    informacje...
    > [rzecz dotyczy kont studenckich; chyba:))]

    Na pewno dotyczy kont studenckich :) Też się zdziwiłem, jak mi pokazali
    opłaty za pobór pieniędzy z bankomatu BZ WBK ale należy się wczytać
    założenia do prezentowanej statystyki - tu chodzi o koszt prowadzenia
    rachunku a nie tylko o wypłaty z bankomatów - to są warianty przy
    korzystaniu z bankomatów własnych/obcych/mieszanie.
    Jednakże po przeliczeniu faktycznie jakieś bzdury im wyszły. Jak sam
    popatrzyłem to najtańszy wariant z wydrukiem operacji włącznie kosztuje 13
    zł. Nigdy nie 17 zł. Nie wiem - może mieli jakiś krzywy kalkulator, albo
    jest to prosty, czysty, niechlubny marketing?? ;)

    Dodo
    d...@p...onet.pl

    http://www.gazeta.pl/usenet/