    From: "dodique" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ranking ROR-ów w Wyborczej
    Date: Sat, 6 Apr 2002 12:46:34 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@pd146.poznan.cvx.ppp.tpnet.pl

    > Niby wszystko fajnie, ladnie, ale pierwszego miejsca nie dałbym PKO:))
    Jakos obsluga do mnie nie przemawia [gburowaci jacys].
    > No i jeszcze jedna sprawa: rzucilem okiem na wykresy dotyczace wyplat z
    bankomatow np. własnych no i mnie skrecilo jak zobaczylem ze BZWBK pobiera
    jakies oplaty (bylo napisane ze niemale), tak wyszlo zze jestem klientem
    tegoz banku i musze powiedziec ze nigdy za nic nie placilem co wiazalo sie z
    wyplatą gotoowki z bankomatu:)) Takze nie wiem skad oni wzieli te
    informacje...
    > [rzecz dotyczy kont studenckich; chyba:))]

    Na pewno dotyczy kont studenckich :) Też się zdziwiłem, jak mi pokazali
    opłaty za pobór pieniędzy z bankomatu BZ WBK ale należy się wczytać
    założenia do prezentowanej statystyki - tu chodzi o koszt prowadzenia
    rachunku a nie tylko o wypłaty z bankomatów - to są warianty przy
    korzystaniu z bankomatów własnych/obcych/mieszanie.
    Jednakże po przeliczeniu faktycznie jakieś bzdury im wyszły. Jak sam
    popatrzyłem to najtańszy wariant z wydrukiem operacji włącznie kosztuje 13
    zł. Nigdy nie 17 zł. Nie wiem - może mieli jakiś krzywy kalkulator, albo
    jest to prosty, czysty, niechlubny marketing?? ;)

    Dodo
    d...@p...onet.pl

    http://www.gazeta.pl/usenet/