  • 1. Data: 2009-09-22 19:05:25
    Temat: Ranking "Przyjazny bank Newsweeka" - szok
    Od: "tomasz" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Informacja ze strony Newsweeka:

    Szok! Startujący po raz pierwszy w rankingu &#8222;Przyjazny Bank Newsweeka
    2009&#8221;
    Alior Bank zgarnął trzy z czterech głównych nagród. Poniżej przedstawiamy
    wyniki w poszczególnych kategoriach.

    Banki dla wszystkich
    Bank/Punkty
    1. Alior Bank 268,6
    2. MultiBank 239,4
    3. Nordea Bank Polska 237,8

    Banki dla internautów
    Bank/Punkty
    1. Alior Bank 291,3
    2. Bank Inteligo 287,2
    3. ING Bank Śląski 264,6

    Banki dla emerytów
    Bank/Punkty
    1. Alior Bank 307,7
    2. Bank Zachodni WBK 304,1
    3. Raiffeisen Bank Polska 283,7

    Banki dla niepełnosprawnych
    Bank/punkty
    1. ING Bank Śląski 258,6
    2. Alior Bank 253,8
    3. MultiBank 240,5

    oraz ze strony aliora:

    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=135,Alior-Bank-niek
    westionowanym-liderem-rankingow-Forbesa-i-Newsweeka
    Alior Bank niekwestionowanym liderem rankingów Forbesa i Newsweeka
    2009-09-18

    Alior Bank zajął pierwsze miejsce w rankingu miesięcznika "Forbes", "Najlepszy
    bank dla firm", a w rankingu "Przyjazny bank Newsweeka" pierwsze miejsca w aż
    trzech kategoriach: "Najlepszy bank tradycyjny", "Najlepszy bank internetowy"
    i "Najlepszy bank dla emeryta". W kategorii "Najlepszy bank dla osób
    niepełnosprawnych" Alior Bank zajął drugie miejsce.

  • 2. Data: 2009-09-22 19:20:31
    Temat: Re: Ranking "Przyjazny bank Newsweeka" - szok
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    tomasz pisze:
    > Informacja ze strony Newsweeka:

    Ciekawe ile reklam w Newsweeku Alior zobowiązał się zakupic.

  • 3. Data: 2009-09-22 19:22:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    spammtrapp wrote:

    > Ciekawe ile reklam w Newsweeku Alior zobowiązał się zakupic.
    dokladnie

  • 4. Data: 2009-09-22 19:53:57
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "tomasz" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > Banki dla internautów
    > Bank/Punkty
    > 1. Alior Bank 291,3
    > 2. Bank Inteligo 287,2
    > 3. ING Bank Śląski 264,6

    Komedia.

    > Banki dla niepełnosprawnych
    > Bank/punkty
    > 1. ING Bank Śląski 258,6
    > 2. Alior Bank 253,8
    > 3. MultiBank 240,5

    A tu o co chodzi? O mały ruch w oddziałach? W ING jest się zazwyczaj
    obsługiwanym na stojąco. Super sprawa dla osoby niepełnosprawnej.

  • 5. Data: 2009-09-22 20:00:09
    Od: z...@o...pl

    > A tu o co chodzi? O mały ruch w oddziałach? W ING jest się zazwyczaj
    > obsługiwanym na stojąco. Super sprawa dla osoby niepełnosprawnej.

    potwierdzam, ING jest bardzo nieprzyjazny dla osoby niepełnosprawnej,
    w szczególności ruchowo.

    poza tym, żaden znany mi bank w JG ani Wrocławiu nie ma ani jednej
    osoby przeszkolonej do obsługi osób niesłyszących (trzeba wszystko
    pisac ręcznie na karteczkach, bardzo mozolna wnerwiająca procedura).

  • 6. Data: 2009-09-22 20:05:44
    Od: z...@o...pl

> [...]
    > osoby przeszkolonej do obsługi osób niesłyszących (trzeba wszystko
    > pisac ręcznie na karteczkach, bardzo mozolna wnerwiająca procedura).

    nie wymagam dużo, ale jeden wyspecjalizowany oddział każdego dużego
    banku (np. pkobp, pekaosa, ing, bzwbk, millenium, alior, itp.) powinien
    zatrudniać jedną osobę do obsługi niesłyszących. Unia finansuje różne
    bzdety to tym bardziej mogłaby sfinansować takie "ograniczanie barier".

    Czy aż tak dużo żądam?!

  • 7. Data: 2009-09-22 20:12:18
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    <z...@o...pl> wrote in message

    > Czy aż tak dużo żądam?!

    No niemało... Żądasz znajomości języka migowego (która nie jest chyba zbyt
    powszechna) i jednocześnie chęci pracowania w banku. Niby można by to
    załatwić szkoleniem pracownika opłaconym przez bank, ale zmusić nikogo się
    do tego nie da.

  • 8. Data: 2009-09-22 20:34:45
    Od: z...@o...pl

> [...]
    > powszechna) i jednocześnie chęci pracowania w banku. Niby można by to
    > załatwić szkoleniem pracownika opłaconym przez bank, ale zmusić nikogo się

    no tak, panie, krysys w bankowości, nawet woda w automacie z kawą w lukasie
    nie jest nalewana do pełna, żeby kosztów nie mnożyć :P a ja tu widziwiam ze
    szkoleniami (które i tak mógłby sfinansować podmiot zewnętrzny) z migowego.

  • 9. Data: 2009-09-22 21:44:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > zbyt powszechna) i jednocześnie chęci pracowania w banku. Niby można by
    > to załatwić szkoleniem pracownika opłaconym przez bank, ale zmusić

    O znajomość języka migowego może i wśród bankowców trudno, ale w
    drugą stronę - znaleźć wśród osób znających ten język nadającą się do
    pracy w banku - powinno być bardzo prosto.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2009-09-22 21:49:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > O znajomość języka migowego może i wśród bankowców trudno, ale w drugą
    > stronę - znaleźć wśród osób znających ten język nadającą się do pracy w
    > banku - powinno być bardzo prosto.

    Nie jestem przekonany.
    Osoby znające jezyk migowy i nie będące gluchoniemymi maja ciekawsze
    zajecie i lepszą płacę niż bank zechciałby im dać.