  • 1. Data: 2014-03-27 07:28:50
    Temat: Rajfi-Polbank kk T-Mobile nowa promocja (nawet 250 zł do wyciągnięcia)
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Właśnie mi wczoraj mail papierowy przyszedł pocztą z trąbką, że
    Rajfi-Polbank aby zbytnio klientów nie stracić po wprowadzeniu nowych
    opłat, szarpnął się na coś takiego:

    http://raiffeisenpolbank.com/Tmobile

    Pierwsze co dziwne to promocja od marca a list dostałem 26 marca, cóż
    może nie chcą za dużo wydać. Jednak jak spojrzałem w regulamin na
    stronie www to wszystko okazało się jasne - klasyczna promocja w stylu
    półbanku.

    Tutaj niby jest regulamin:

    <http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/303
    95127/Regulamin+Promocji+-+Codzienne+zakupy+-+wyj%c4
    %85tkowy+prezent.nowy.pdf>

    a szczególnie to:

    § 6 Sposób prowadzenia Promocji
    1. Promocja podzielona jest na 5 miesięcznych etapów:
    a) Pierwszy etap: 1 marca - 31 marca 2014 r.,
    b) Drugi etap: 1 kwietnia - 30 kwietnia 2014 r.,
    c) Trzeci etap: 1 maja - 31 maja 2014 r.,
    d) Czwarty etap: 1 czerwca - 30 czerwca 2014 r.,
    e) Piąty etap: 1 lipca - 31 lipca 2014 r.
    2. W każdym z miesięcznych etapów Uczestnik, może otrzymać nagrodę, do
    wysokości 50 zł, za spełnienie warunku okresowego w Załączniku nr 1 do
    niniejszego Regulaminu Promocji.
    3. Ustalenie laureatów Promocji odbędzie się w siedzibie Banku w
    Warszawie 00-549 przy ul. Pięknej 20 zgodnie z zasadami opisanymi w
    Regulaminie.

    Po spoglądnięciu na załącznik nr 1, ciężko powiedzieć jakie transakcje i
    w jakim etapie należy wykonać? No bo okazuje się, że:
    "czas na dokonanie transakcji (etap) - wskazany w przesłanej ofercie"
    W papierowym mailu mamy coś takiego:

    <https://mega.co.nz/#!PwhwCLrQ!mx8hXzxk4mDYELAogD5rO
    SFUaNoqFZhwDhRIQiErHyo>

    Pierwszy raz widzę taką konstrukcję papierowo-internetową - jak już
    wspomniałem zrobili promocję ale najlepiej jakby się nikt nie dowiedział
    i czasem nie wziął udziału ;)

    Z innych mało ciekawych rzeczy to, jak dla mnie, to:

    "W Raiffeisen Polbank jest to możliwe! Spełnij warunki promocji, a
    otrzymasz:
    Zwrot na rachunek karty, lub Bon żywieniowy Bonus System Polska SA"

    O ile zwrot 50 zł na konto karty jest ok raczej standard, to ten bon
    żywieniowy to hmmm przemilczę.

    Reszta warunków też do najprostszych nie należy i IMO przekombinowane to
    poważnie aby mieć ciastko i zjeść ciastko.
    Ot chociażby:

    "W Promocji może wziąć udział Klient, który w Czasie Trwania Promocji
    spełnia łącznie następujące warunki:
    a. zawarł lub ma zawartą z Bankiem Umowę (od której nie odstąpił, bądź
    która nie została wypowiedziana do dnia 31 lipca 2014 r.) stając się
    Posiadaczem lub jest Użytkownikiem Karty Kredytowej;
    b. podał Bankowi numer telefonu komórkowego;
    c. przed rozpoczęciem Promocji i do czasu jego zakończenia nie zgłosił
    (zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt. 8 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o
    ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z póź. zm.)
    sprzeciwu, co do przetwarzania przez Bank dotyczących go danych
    osobowych w celach marketingowych;"

    Także na moje oko to klasyczna promocja a la półbank ;)

    Xenocide

  • 2. Data: 2014-03-27 08:16:48
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Także na moje oko to klasyczna promocja a la półbank ;)

    czyli PRAWIE jak ciekawa promocja, z ichniejszej KK i tak rezygnuję,
    może jak ludzie zaczną to robić masowo to bank się opamięta i może
    zmieni TOiP dla kart...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2014-03-27 10:38:18
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-03-27 07:28, xbartx pisze:

> [...]
    > osobowych w celach marketingowych;"
    >
    > Także na moje oko to klasyczna promocja a la półbank ;)

    Jest jeszcze śmieszniej, bo ja dostałem tylko SMS-a z informacją że
    jeśli kartą wydam w marcu 800 pln, to dostanę 50.
    I info, ze regulamin na stronie www.

    I teraz pytanie, czy mam je wydać w punktach z załącznika, czy w
    dowolnych punktach?
    Nie chciało mi się dzwonić na ich infolinię i pytać o szczegóły, bo i
    tak kartą wydaję ponad 800/miesiąc, więc jak dadzą to ok. A jak nie, to
    pies ich drapał.

    --
    Pete

  • 4. Data: 2014-03-27 12:58:24
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z póź. zm.)
    > sprzeciwu, co do przetwarzania przez Bank dotyczących go danych

    No to może podać... numer, z którego nie korzysta.

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/

  • 5. Data: 2014-03-27 18:49:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 27.03.2014 10:38, Pete pisze:
    > Jest jeszcze śmieszniej, bo ja dostałem tylko SMS-a z informacją że
    > jeśli kartą wydam w marcu 800 pln, to dostanę 50.
    > I info, ze regulamin na stronie www.

    Półbank to półbank nie ma to tam to ;)

> [...]
    > Nie chciało mi się dzwonić na ich infolinię i pytać o szczegóły, bo i
    > tak kartą wydaję ponad 800/miesiąc, więc jak dadzą to ok. A jak nie, to

    A to spełniasz?

  • 6. Data: 2014-03-27 19:14:22
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2014-03-27 08:16, RobertS pisze:

    > czyli PRAWIE jak ciekawa promocja, z ichniejszej KK i tak rezygnuję,
    > może jak ludzie zaczną to robić masowo to bank się opamięta i może
    > zmieni TOiP dla kart...

    Zmienić pewnie nie zmienią ale warunki da się negocjować. Mi, gdy
    zadzwoniłem aby zrezygnować z karty, zaproponowali zwolnienie z opłaty
    rocznej na kolejny rok. Tyle że warunki do zwolnienia z opłaty to ja
    spełniłem już wcześniej. Mimo więc dobrych chęci z ich strony, w tym
    momencie nic więcej nie mogli mi zaoferować.

  • 7. Data: 2014-03-27 19:18:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 27.03.2014 19:14, Dąbrowski pisze:

> [...]
    > spełniłem już wcześniej. Mimo więc dobrych chęci z ich strony, w tym
    > momencie nic więcej nie mogli mi zaoferować.

    Być może jakbyś powiedział, że jednak rezygnujesz to w końcu dałoby się
    uzyskać zwolnienie dożywotnie. Ja tą kartą w sumie trochę przewaliłem
    ale jak mnie dożywotnio nie zwolnią to płakał po niej nie będę.

    Xenocide

  • 8. Data: 2014-03-27 20:09:54
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-03-27 18:49, xbartx pisze:
> [...]
    > ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z póź. zm.)
    > sprzeciwu, co do przetwarzania przez Bank dotyczących go danych

    Skoro mi wysłali spam SMS-owy o promocji, to mniemam, że takiego
    sprzeciwu nie składałem.

    Zresztą kiedyś już udało mi się u nich wygrać ee-pc w jakimś konkursie.

    --
    Pete