  • 1. Data: 2014-03-26 12:01:10
    Temat: dziecko Macierzyński ego - PKO BP Rachunek Dziecka raz jeszcze
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    chciałem zapoznać się z jakimś regulaminem dot. tego rachunku, wzorem umowy, itp.

    niestety, w systemie owszem jest wniosek, można wpisywać dane ale za cholerę nie
    można znaleźć tekstu umowy która będzie podpisywana.

    a mnie interesuje kwestia formalna - kto jest posiadaczem rachunku (tylko dziecko?
    czy może dziecko i rodzic jako współposiadacze?) i jaki jest status rodzica
    (współposiadacz, pełnomocnik) ale te najprostsze informacje są dla pracowników
    infolinii czarną magią, a tekstu w internecie nie ma.

    jest zestaw "najczęściej zadawanych pytań", ale nie ma w nich pytania o tożsamość
    podmiotu który jest posiadaczem rachunku.

    ponieważ kilka osób na grupie pisało że zakładali ten rachunek (i nawet chwalili się
    wisienkami), uprzejmie proszę o zerknięcie na wasze papierowe umowy a następnie
    zaspokojenie mojej ciekawości co do tego, kto posiada ten rachunek/

  • 2. Data: 2014-03-26 15:31:51
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-03-26 12:01, zarząd komplementariusza pisze:

> [...]
    zaspokojenie mojej ciekawości co do tego, kto posiada ten rachunek/

    Z umowy:

    IMIE_NAZWISKO_DZIECKA zwanym dalej posiadaczem rachunku, którego
    przedstawicielem ustawowym jest IMIE_NAZWISKO_RODZICA

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 3. Data: 2014-03-26 16:59:49
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > Z umowy:
    > IMIE_NAZWISKO_DZIECKA zwanym dalej posiadaczem rachunku, którego
    > przedstawicielem ustawowym jest IMIE_NAZWISKO_RODZICA

    bardzo dziękuję. Od tygodnia żaden konsultant nie mogł wykrztusić
    z siebie tych prostych kilku słów (zacytować wzorzec umowy).

    Bardzo mi pomogłeś

  • 4. Data: 2014-03-29 21:25:08
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu środa, 26 marca 2014 16:59:49 UTC+1 użytkownik zarząd komplementariusza
    napisał:

    > bardzo dziękuję. Od tygodnia żaden konsultant nie mogł wykrztusić
    >
    > z siebie tych prostych kilku słów (zacytować wzorzec umowy).
    >

    > Bardzo mi pomogłeś

    A ja dziekuje za sygnal - dodamy do FAQ i postaram sie, zeby CC juz nastepnym razem
    wiedzialo co i jak :)

  • 5. Data: 2014-03-31 04:35:50
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > bardzo dziękuję. Od tygodnia żaden konsultant nie mogł wykrztusić
    > z siebie tych prostych kilku słów (zacytować wzorzec umowy).
    > Bardzo mi pomogłeś

    dopytam jeszcze o taki szczegół: czy na umowie rachunku bankowego podawany jest tylko
    pesel rodzica czy także pesel dziecka?

  • 6. Data: 2014-03-31 07:47:49
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-03-31 04:35, zarząd komplementariusza pisze:

    > dopytam jeszcze o taki szczegół: czy na umowie rachunku bankowego podawany jest
    tylko pesel rodzica czy także pesel dziecka?

    Także dziecka.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90