    From: "anti bankowiec" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Raiffeisen - konto osobiste
    Date: Sun, 05 Apr 2009 09:18:49 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    Przedstawicielu tego Banku, wygląda, że jesteś cienki w tego typu zabawę i od
    razu widać, że reprezentujesz Rajfiego.
    Zresztą zauważyłem również na innych forach i stronach www wzmożoną aktywność
    praconików tego Banku, którzy zaczynają zachwalać jakieś niby rewolucyjne
    oferty Rajfiego. Nie wiem czy to jest jakaś szeroko zakrojona akcja
    mafrketingu szepatanego, czy zadania biznesowe na ten rok dla pracowników ;))
    Ale wygląda to smutnie, bo nie macie doświadczenia niestety i łatwo Was
    namierzyć.
    A teraz fakty, jako, że jetem klientem tego Banku przez przypadkowy kredyt
    hipoteczny niestety to i jakoś jestem na bieżąco z wszelkimi nowościami tego
    Banku - więc tak:
    - konto może i jest ciekawe od strony cenowej, ale obsługa przez nową strone
    www oraz prehistorczyny mobilebanking dla mnie tragiczna - jako, że nie mam
    zawsze dostępu do szybkich łączy to obsługa jest dyskalifikująca, a dzwonienie
    do telefonistki mnie nie rajcuje; swoją drogę ciekawe ile Rajfzen wywalił kasy
    na ostatni lans tego mobilebankingu (sama strona to gitara - ale rozwiązanie
    do d...) i czy wogóle im się to zwróci, albo na jakich produktach odbiją sobie
    te koszty ???
    - obsługa konta w oddziałach na bardzo średnim poziomie - coś tam brzdąkają o
    obsłudze przez Doradców, ale to tylko takie marketingowanie - czy ktoś widzał
    rasowego Doradcę dla zwykłych klientów w tym Banku ?

    Itd.
    Ale genralnie Panie/Pani Mithos już nie spamuj o tym banku.

    ani bankowiec