  • 1. Data: 2003-11-25 21:31:44
    Temat: Raiffeisen i konto lokacyjne.
    Od: "courathers" <c...@U...pl>

    Ile czasu trwa otwarcie konta lokacyjnego w Raiffeisen Bank?

    Bo chce pojsc jutro do oddzialu i zalozyc "od reki"

    I jaka jest minimalna wplata?

    Sorry za moja lamerke ale strona Banku mi sie nie otwiera a chcialbym
    dostac odpowiedzi na moje pytania przed moja jutrzejsza wizyta w tyn banku,

  • 2. Data: 2003-11-25 21:50:34
    Temat: Re: Raiffeisen i konto lokacyjne.
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Tue, 25 Nov 2003 22:31:44 +0100, "courathers"
    <c...@U...pl> wrote:

    >Ile czasu trwa otwarcie konta lokacyjnego w Raiffeisen Bank?
    10-20 minut, w zaleznosci od kolejki.

    >Bo chce pojsc jutro do oddzialu i zalozyc "od reki"
    Mi sie tak udało
    >I jaka jest minimalna wplata?
    0 zł

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 3. Data: 2003-11-26 09:27:43
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl>

    Użytkownik "Dentarg"
    > 0 zł

    ale jak sie od samego początku przekroczy próg
    (nie pamietam jaki) i potem nie spadnie saldo
    ponizej tego progu to 1punkt % ekstra dokladaja do
    stopy procentowej
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-11-26 12:13:56
    Od: " Maciek" <n...@g...pl>

    courathers <c...@U...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Sorry za moja lamerke ale strona Banku mi sie nie otwiera a chcialbym
    > dostac odpowiedzi na moje pytania przed moja jutrzejsza wizyta w tyn banku,

    Uważam że w niektórych przypadkach otwarcie tego konta i trzymanie pieniążków
    jest mniej korzystne niż np. : OKO w BSK. Zalezy jakie kwoty tam będziesz
    miał. Przelicz sobie. OKO działa tak samo. Pzdr.

  • 5. Data: 2003-11-26 16:14:36
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl>

    > Uważam że w niektórych przypadkach otwarcie tego konta i trzymanie pieniążków
    > jest mniej korzystne niż np. : OKO w BSK. Zalezy jakie kwoty tam będziesz
    > miał. Przelicz sobie. OKO działa tak samo. Pzdr.

    Lub sprawdź jeszcze Złotowe Konto Oszczędnościowe w Kredyt Banku. Tam
    oprocentowanie dla pierwszego tysiąca startuje już od 2,2%.

  • 6. Data: 2003-11-26 19:17:08
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl>

    Użytkownik "miecznik"
    > Lub sprawdź jeszcze Złotowe Konto Oszczędnościowe w Kredyt Banku. Tam
    > oprocentowanie dla pierwszego tysiąca startuje już od 2,2%.

    tego banku bym nie doradzał, zresztą z takimi odsetkami to już Fortis lepszy
    (3,5%)
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-11-26 20:28:48
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    courathers <c...@U...pl> napisał(a):

    > Ile czasu trwa otwarcie konta lokacyjnego w Raiffeisen Bank?

    Jest też promocja , w której dają etui na karty(do 30.11.2003).Pozwolę sobie
    wkleić szczegóły:
    Promocja Zacznij od tysiąca jest przeznaczona dla osób, które za pośrednictwem
    Centrum Telefonicznego otworzą wysokooprocentowane konto lokacyjne w
    Raiffeisen Bank Polska S.A.

    Wyjątkowy prezent - eleganckie etui na karty płatnicze.

    * Zadzwoń do Centrum Telefonicznego pod nr 0801 602 801 lub (22)5499900, a
    jeżeli jesteś już naszym Klientem pod nr 0801 180 801 lub (22)5499999.

    * Załóż przez telefon bezpłatne konto lokacyjne.

    * Zasil je kwotą minimum 1000 złotych.

    * Uzyskasz wysokie oprocentowanie, bezpłatne przelewy przez telefon oraz
    etui na karty płatnicze z logo naszego Banku.

    * Czekamy pod telefonem 0801 602 801 lub (22)5499900.
    http://www.raiffeisen.pl/e602625af6773c7d78dfdb0dee4
    b3a46

    Marcin

    http://www.mbank.wizytowka.pl
    http://www.cuf.prv.pl

  • 8. Data: 2003-11-27 23:14:22
    Od: "Czapla" <c...@m...pl>

    > Ile czasu trwa otwarcie konta lokacyjnego w Raiffeisen Bank?

    jesli w oddziale to odrazu , jesli przez agenta lub call center / telefon
    to gora tydzien

    > Bo chce pojsc jutro do oddzialu i zalozyc "od reki"

    tak

    > I jaka jest minimalna wplata?

    nie ma.. moze byc 0 zl :)

    > Sorry za moja lamerke ale strona Banku mi sie nie otwiera a chcialbym
    > dostac odpowiedzi na moje pytania przed moja jutrzejsza wizyta w tyn
    banku,

    pozdrawiam,

    Czapla