  • 1. Data: 2002-05-15 18:39:06
    Temat: Raiffeisen chce mi zamknąc konto ;-)
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Ktoś się kiedyś pytał czy banki zamykają konta przy braku obrotów.
    A zatem coś takiego dostałem od Raiffeisena
    " Szanowny panie, otrzymałam informację, że w ciągu ostatnich 2 miesięcy
    nie dokonał Pan żadnej operacji na swoim koncie lokacyjnym. Oznacza to,
    że nie wykorzystuje pan wszystkich możliwości jakie daje ten produkt."
    (...)

    Jeżeli w cigu 45 dni od otrzymania tego pisma, nie będzie obrotów na tym
    kontcie, przy jednoczesnym utrzymywaniu się salda zerowego Raiifeisen
    Bank wypowie umowę konta na podst pkt [bla bla] regulaminu konta.

    "

    NB są nieściśli - na koncie jest 1.01 PLN

    KJ

    --
    COBOL:
    Completely Over and Beyond reason Or Logic.

  • 2. Data: 2002-05-15 19:30:27
    Temat: Re: Raiffeisen chce mi zamknąc konto ;-)
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

> [...]
    > Bank wypowie umowę konta na podst pkt [bla bla] regulaminu konta.
    > NB są nieściśli - na koncie jest 1.01 PLN

    ja mam od roku na koncie w BZWBK 2 grosze i sie nie czepiaja:)))

    pzdr

    matjaw

  • 3. Data: 2002-05-15 20:14:45
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, May 15, 2002 at 09:30:27PM +0200, matjaw wrote:

    > ja mam od roku na koncie w BZWBK 2 grosze i sie nie czepiaja:)))

    Ale konto lokacyjne dla rb jest wiekszym ciezarem - wszystkie operacje
    sa za darmo ;-)

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-05-15 20:15:56
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, May 15, 2002 at 06:39:06PM +0000, Kamil Jonca wrote:

> [...]
    > Bank wypowie umowę konta na podst pkt [bla bla] regulaminu konta.
    >
    > "
    >
    > NB są nieściśli - na koncie jest 1.01 PLN

    Z ich punktu widzenia masz zero - dopiero powyzej 1kzl masz cos na
    koncie ;-)

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-05-15 21:24:12
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    zobacz jak dokladnie brzmia te punkty regulaminu, na ktore oni sie
    powoluja, i odpisz, ze masz na koncie 1 zl, a nie zero, w zwiazku z
    czym nie moga ci zamknac konta ...

    oczywiscie, jezeli masz ochote sie pobawic

  • 6. Data: 2002-05-15 22:09:31
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bank wypowie umowę konta na podst pkt [bla bla] regulaminu konta.

    Jak byś podał jeszcze to "pkt [bla bla]" :)

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 7. Data: 2002-05-16 05:29:58
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Krzysztof K. Maj <k...@k...eu.org> pisze:

    > "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jak byś podał jeszcze to "pkt [bla bla]" :)

    Widocznie RB się na taki punkt powołał. Na prawdziwy nie mogli, bo
    przecież nie ma 0zł.
    :)

  • 8. Data: 2002-05-16 06:27:18
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 16 May 2002 07:29:58 +0200,
    osoba podpisana: Robert <m...@k...wp.pl>
    napisała:

    > Widocznie RB się na taki punkt powołał. Na prawdziwy nie mogli, bo
    > przecież nie ma 0zł.
    >:)
    No dobrze, dokopałem się do listu i jest tam: par18 pkt 2
    który (i tu się dokopałem do regulaminu) brzmi:

    "Bank może rozwiązać Umowę Konta Lokacyjnego z ważnych powodów z
    zachowanie 30-dniowego okresu wypowiedzenia. Za ważne powowdy uważa sie
    m.in.:
    1)podanie nieprawdziwych informacji przy zawarciu umowy, lub
    2) wykorzystania konta lokacyjnego do prowadzenia rozliczeń z tyt DG lub
    3) występowania na koncie lokacyjnym przez okres dłuższy niż 6 mies
    salda poniżej kwoty minimalnej.

    KJ

    --
    EMACS = Each Manual's Audience is Completely Stupified

  • 9. Data: 2002-05-16 06:28:22
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 May 2002 23:24:12 +0200,
    osoba podpisana: bromden <b...@p...gazeta.pl>
    napisała:
    > zobacz jak dokladnie brzmia te punkty regulaminu, na ktore oni sie
    > powoluja, i odpisz, ze masz na koncie 1 zl, a nie zero, w zwiazku z
    > czym nie moga ci zamknac konta ...
    >
    > oczywiscie, jezeli masz ochote sie pobawic

    Jak napisałem dalej - w regulaminie jest zapis o kwocie minimalnej.

    KJ

    --
    According to the latest official figures, 43% of all statistics are
    totally worthless.

  • 10. Data: 2002-05-16 07:44:01
    Od: "Krzysiek Koziol" <k...@c...ia.pw.edu.pl>

    > Ale konto lokacyjne dla rb jest wiekszym ciezarem - wszystkie operacje
    > sa za darmo ;-)

    Ale przeciez z niego nie korzysta wiec nie ma innych kosztów jak wyciagi
    co miesiac.

    Pzdr Krzysiek