  • 11. Data: 2002-05-16 07:49:21
    Temat: Re: Raiffeisen chce mi zamknąc konto ;-)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, May 16, 2002 at 09:44:01AM +0200, Krzysiek Koziol wrote:

    > Ale przeciez z niego nie korzysta wiec nie ma innych kosztów jak wyciagi
    > co miesiac.

    Czyli koszty > przychody i rb nie widzi szans na zyski.

    A poza tym skoro takie punkty ma w umowie to dlaczego ma z nich nie
    korzystac? ;-)

    --

    --w

  • 12. Data: 2002-05-16 07:49:30
    Od: "Krzysiek Kozioł" <k...@c...ia.pw.edu.pl>

> [...]
    > A zatem coś takiego dostałem od Raiffeisena
    > " Szanowny panie, otrzymałam informację, że w ciągu ostatnich 2 miesięcy
    > nie dokonał Pan żadnej operacji na swoim koncie lokacyjnym. Oznacza to,
    > że nie wykorzystuje pan wszystkich możliwości jakie daje ten produkt."
    > (...)
    >
    > Jeżeli w cigu 45 dni od otrzymania tego pisma, nie będzie obrotów na tym
    > kontcie, przy jednoczesnym utrzymywaniu się salda zerowego Raiifeisen
    > Bank wypowie umowę konta na podst pkt [bla bla] regulaminu konta.
    >
    > "
    >
    > NB są nieściśli - na koncie jest 1.01 PLN

    Ciekawe, ja miałem prawie przez rok saldo zerowe na takim koncie lokacyjnym
    i jakoś nie chcieli go mi sami zamknąć. Ostatnio sam się do nich wybrałem w
    tym
    celu. Miły pan z obsługi zapytał tylko dlaczego im to robię :) i bez
    szemrania
    zamkną konto. Zajęło mu to może 10 minut.

    Pzdr Krzysiek

  • 13. Data: 2002-05-16 09:27:31
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) wrote in

    > Czyli koszty > przychody i rb nie widzi szans na zyski.
    >
    > A poza tym skoro takie punkty ma w umowie to dlaczego ma z nich nie
    > korzystac? ;-)

    Zanim ktoś zacznie na mnie krzyczeć. Akurat uważam zachowanie RB za ok - po
    półrocznej urzymywaniu (w liście jest mowa o 2 miesiącach, ale ten 1.01 pln
    utrzyywał się od XI'2001) salda stwierdzili, że nie jestem dochodowy i cześć. I to
    rozumiem. (W przeciwieństwie do ustalania wiarygodności kredytowej ...)

    KJ

  • 14. Data: 2002-05-16 09:38:07
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, May 16, 2002 at 09:27:31AM +0000, Kamil =?ISO-8859-2?Q?Jo=F1ca ?= wrote:

    > (W przeciwieństwie do ustalania wiarygodnoœci kredytowej ...)

    To juz legenda. Prawie jak uczciwosc citi ;-)

    --

    --w

  • 15. Data: 2002-05-16 11:27:37
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 3) występowania na koncie lokacyjnym przez okres dłuższy niż 6 mies
    > salda poniżej kwoty minimalnej.

    A jest tam gdzieś podana wysokość tej kwoty minimalnej?

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 16. Data: 2002-05-16 12:39:10
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_020516/ekonomia/ekon
    omia_a_16.html

  • 17. Data: 2002-05-16 14:40:32
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    "Krzysztof K. Maj" wrote:

    > A jest tam gdzieś podana wysokość tej kwoty minimalnej?

    Imho nie ma, ale poczekam z pyszczeniem aż mi to konto zamkną:-)
    Bo w regulaminie jest mowa o 6 miesiącach, a ja co 2-3 miesiące
    przepuszczałem przez nie jakąś kasę (choć nigdy nie było tego
    jednorazowo więcej niż 1000).

    pzdr

    Tomek

  • 18. Data: 2002-05-19 15:39:20
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 16 May 2002 06:27:18 GMT, Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>
    >"Bank może rozwiązać Umowę Konta Lokacyjnego z ważnych powodów z
    >zachowanie 30-dniowego okresu wypowiedzenia. Za ważne powowdy uważa sie
    >m.in.:
    >1)podanie nieprawdziwych informacji przy zawarciu umowy, lub
    >2) wykorzystania konta lokacyjnego do prowadzenia rozliczeń z tyt DG lub
    >3) występowania na koncie lokacyjnym przez okres dłuższy niż 6 mies
    >salda poniżej kwoty minimalnej.

    Tez sie zastanawiam co to za kwota minimalna. Moze chodzi o kwote
    ponizej, ktorej srodki nie sa oprocentowane czyli 1kzl.
    Kiedys zdajsie bylo w regulaminie o utrzymywaniu na koncie salda
    zerowego ale widac zmienili i juz moje konto z 1 groszem tez przestalo
    im sie podobac :-).
    Pretensji oczywiscie nie mam, sam bym dawno to konto zamknal gdbyby
    nie lenistwo :-).
    Troche kusi, zeby przelac kolejego grosza i zobaczyc jak zareaguja ;-)
    ale dam sobie spokoj.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl