  • Data: 2005-03-31 20:40:04
    Temat: Re: Raiffeisen On-Line i karty kredytowe...
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 31 Mar 2005 06:44:20 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
    <j...@c...pl> wrote:

    >Czy tylko u mnie coś się w Raiffeisenie popsuło, czy wszystkim?

    Raiffeisenowy standard.
    Zawsze tak bylo, od poczatku dzialania internetu. Jesli dotychczas ci
    sie nie zdarzylo, to byles szczesciarzem. Z tym, ze zwykle opoznienia
    wynosily 1-2 dni, az sobie ktos przypomnial, ze zapomnial wczytac dane
    :) Ostatnio sie to pogorszylo znacznie - np. ja mam wyciag 18-ego, a
    dane pojawily sie bodajze 24-ego dopiero.
    Dodatkowo do dzis nie widze w systemie transakcji wykonanych 21 marca.
    To znaczy sa w historii rachunku (ale tam jak wiadomo nie ma
    szczegolow), ale juz w historii karty ich nie ma - uparcie twierdzi,
    ze nie wykonano zadnych transakcji.
    Wyjatkowa jakosc uslug :)

    G.