  • 1. Data: 2004-01-13 06:44:35
    Temat: [Raiffeisen] Karta MC National Geographic
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    Witam.

    Skuszony raklamą oraz ładnymi wzorami karty postanowiłem złożyć wniosek o
    kartę dla mnie i dodatkową dla żony. Było to około 14 grudnia. Telemarketing
    obiecywał, że już zakupy świąteczne będę mógł zrobić nową kartą. Nic
    bardziej mylnego. Karta została mi przyznana (łaskawie) w ostatnich dniach
    grudnia, 5. stycznia dostała ją firma kurierska. Wczoraj późnym wieczorem,
    po wcześniejszej interwencji w oddziale, kurier łaskawie mi ją dostarczył.
    Śmiech pusty mnie porwał, bo na kopercie ogromniastymi literkami stało
    napisane EXTREMELY URGENT. To już Poczta Polska priorytety w max. 2 dni
    dostarcza. Ale to nie wszystko. Karta była, a jakże, ale tylko jedna (bo jak
    się dowiedziałem w Telecentrum, "nie wiedzą dlaczego nie wyprodukowali dla
    żony"), co więcej wzór mojej karty był taki, jaki dla swojej karty wybrała
    żona, a nie taki o jaki prosiłem ja. Dodatkowo skasowali mnie 80 PLN za
    kartę, mimo, że otrzymałem od wydawcy National Geographic zapewnienie, że
    będzie to kosztowało 25 PLN (formularz promocyjny dołączyłem do wniosku).

    Powiedzcie mi, czy ten bank po prostu tak ma i nie należy zawracać sobie nim
    głowy, czy to tylko mój pech i "określone trudności na odcinku". Wybieram
    się dziś do oddziału i nie wiem czy mam im oddać tą kartę czy reklamować i
    czekać aż wszystko będzie jak należy.

    Pozdrawiam,
    MaciejK

  • 2. Data: 2004-01-13 06:52:33
    Temat: Re: [Raiffeisen] Karta MC National Geographic
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Śmiech pusty mnie porwał, bo na kopercie ogromniastymi literkami stało
    > napisane EXTREMELY URGENT. To już Poczta Polska priorytety w max. 2 dni

    oj , zapedziles sie, ja przed swietami dostalem list priorytetowy, ktory
    zostal wyslany na poczcie glownej w wawie i do drugiej dzielnicy wedrowal 9
    dni

  • 3. Data: 2004-01-13 06:54:39
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > zostal wyslany na poczcie glownej w wawie i do drugiej dzielnicy wedrowal

    A to sorry. Mnie tam zawsze dochodziły w terminie. Co nie zmienia faktu, że
    EXTREMELY URGENT przesyłka kurierska w tydzień to już lekka przesada. A
    gdybym tak przesyłał kiełbasę wyborczą to co? Po tygodniu doszła by o
    własnych siłach :)

    MaciejK