  • Data: 2021-04-20 12:10:55
    Temat: Re: Rachunek w Kantorze Alioru
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 20 kwietnia 2021 o 09:55:26 UTC+2 Niktnaprawde Nobodyreally napisał(a):
    > Z tego co wiem Kantor Walutowy Alior nie jest odrębną firmą lecz nazwą handlową
    Alior Banku.
    > Pytanie brzmi: jaki jest formalny status rachunku w Kantorze. Czy jest to rachunek
    klienta w Banku, czy rachunek własny Banku Alior używany do rozliczeń z klientem?
    > Od tego zależy np. czy firma ma obowiązek zgłaszać rachunek do ZUS i skarbówki.

    Firmowego regulaminu nie czytałem, ale z fizolskiego wynika, że to chyba jednak moje
    konto, takie jak w każdym banku - po prostu konto w aliorze, tylko z inną taryfą,
    innym ST i pewnymi ograniczeniami - np. nie można mieć wspólnego.
    Pewnie więc firmowe jest również własnością "firmy".
    A to posiadane konta firmy mają obowiązek zgłaszać też do ZUS? Bo że do skarbówki to
    słyszałem.
    A czy "firmowe" w kantorze mają konta dodatkowe do split payment?