  • Data: 2016-09-11 14:32:04
    Temat: Re: Rachunek na krótko
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości
    news:gdi2tb56ltfn86smeush6t26lmaahu895i@4ax.com...

    > Przed wysłaniem poprzedniej wiadomości sprawdziłem i teraz zrobiłem to
    > ponownie.
    >
    > Dostaję w ciągu roku kilkadziesiąt wpłat robionych na poczcie na
    > rachunek firmowy w ING i zawsze jako nadawcę widzę dane Klienta (imie,
    > nazwisko, adres), nigdy nie pojawiło mi się "BANK POCZTOWY S.A. w
    > imieniu". Sprawdziłem ostatnie 3 lata i jedyne "w imieniu" jakie u
    > mnie występują są od pośredników typu:
    > CASHPOL TOMASZ KARLA w imieniu
    > POŚRED.FIN.Z.KRAWCZYK w imieniu
    > PROFESKASA SA w imieniu
    > AQA KREDYTY A.GRZECHNIK w imieniu
> [...]

    Dzięki za informacje.
    Niestety tytuł też musi być konkretny i niezmieniony. Pewnie "księguje"
    automat.
    O ile pamiętam kiedyś w tytule przychodziły mi np. "Wpłata w " tu nazwa
    i adres punktu poczty. Ale to już trochę czasu minęło.

    Arek

    PS. Podobno nawet wsparcie partii politycznej musi być przelewem
    z własnego konta. Na szczęście darowizna na OPP już nie.