    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rachunek na krótko
    Date: Thu, 08 Sep 2016 13:33:24 +0200

    On Thu, 8 Sep 2016 08:58:34 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >Na poczcie jest:
    >
    >"BANK POCZTOWY S.A. w imieniu JAN KOWALSKI"
    >
    >Tak jak napisano - jeśli ten przelew ma cię identyfikować jako
    >właściciela rachunku, to rzeczywiście musisz rachunek założyć.

    Przed wysłaniem poprzedniej wiadomości sprawdziłem i teraz zrobiłem to
    ponownie.

    Dostaję w ciągu roku kilkadziesiąt wpłat robionych na poczcie na
    rachunek firmowy w ING i zawsze jako nadawcę widzę dane Klienta (imie,
    nazwisko, adres), nigdy nie pojawiło mi się "BANK POCZTOWY S.A. w
    imieniu". Sprawdziłem ostatnie 3 lata i jedyne "w imieniu" jakie u
    mnie występują są od pośredników typu:
    CASHPOL TOMASZ KARLA w imieniu
    POŚRED.FIN.Z.KRAWCZYK w imieniu
    PROFESKASA SA w imieniu
    AQA KREDYTY A.GRZECHNIK w imieniu
    P.PRZYJ.OPŁAT A.ŚWIĄTCZA w imieniu
    426-POŚR.FIN EWA DRZAŁ w imieniu

    Myślisz że ING wyświetlając mi przelewy wycina z danych nadawcy "BANK
    POCZTOWY S.A. w imieniu" i zostawia tylko "JAN KOWALSKI"?

    Dwie rzeczy w ING identyfikują wpłatę przez pocztę:
    1) Końcówka tytułu przelewu. Na początku jest to co wpisuje Klient a
    na końcu jest +- tak: "Wpłata w UP nr:003230160712OKFP0213" przy czym
    160712 to data zlecenia w UP.
    2) W szczegółach operacji "Nazwa banku: BPSA Centrum Rachunków
    Skonsolid."

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?