    From: "kashmiri" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rachunek bankowy i kredyt hipoteczny
    Date: Tue, 19 Feb 2008 19:32:07 -0000

    Użytkownik "lestat" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:fpf50j$iua$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Podpisałem umowe z Polbankiem na kredyt hipoteczny. Zdziwiło mnie, ze
    > musiałem jeszcze założyć konto w tym banku (bezpłatne), aby móc wzi?ć
    > kredyt, bo jak oni mi powiedzieli, w taki sposób mog? automatycznie
    > pobierac raty za kredyt, czyli obsługiwac konto swojego banku. Niby jest
    > to logiczne, ale czy nie ma innej drogi, np stałe zlecenie, żeby spłacać
    > raty? Fakt, kredyt jest we frankach, wiec raty bed? różne, ale może jest
    > jakas inna metoda na sposób spłaty kretytu hipotecznego? Czy wszystkie
> [...]

    Czytałem jakiś czas temu (w jakimś artykule na Interii), że warunkując
    udzielenie kredytu założeniem konta bank łamie prawo. Jeżeli Ci ten rachunek
    się nie podoba albo uważasz, że Cie zrobili w bambuko, porusz tę sprawę z
    bankiem (możesz np. powiedzieć, że "podobo jest takie prawo, że..."). Zobacz
    ich reakcję. Delikatnie, dyplomatycznie zaszantażuj, może zejdą z jakiejś
    prowizji, żeby tylko nie mieć sprawy w sądzie.

    k.