  • Data: 2003-12-07 16:21:39
    Temat: Re: Rabobank International
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    [...]
    > Chodzilo mi bardziej o kwestie przelewow np. Czy po wejsciu do uni
    > przelewy wewnatrzUE beda traktowane jak krajowe (lub prawie, chodzi o
    > minimum formalnosci i niewielkie roznice w cenie), bo nie za bardzo chce
    > mi sie w to wierzyc?
    >
    > Bartol

    Przelewy do 12500 Euro (chyba od 2006 do 50000 Euro) mają jednolitą cenę
    niezależnie od tego czy są krajowe czy zagraniczne. Na pewno obowiązuje to w
    ramach strefy Euro, nie wiem jak z pozostałą trójką krajów UE poza Euro. Co
    więcej czas realizacji ma być taki sam. Więcej informacji: Directive 97/5/EC of
    the European Parliament and of the Council of 27 January 1997 on cross-border
    credit transfers.

    TM