  • 1. Data: 2005-08-02 17:58:03
    Temat: ROR w jakim banku???
    Od: "Dawid" <d...@t...home.pl>

    Witam serdecznie!!!
    Może ten temat przewijał się na grupie ale chciałem zapytać w jakim banku
    polecacie ROR???
    W moim banku troche działaja mi na nerwy.
    Konto musi miec:
    - dostęp do konta przez internet,
    - niskie opłaty,
    - mozliwość kredytu odnawialnego
    i musi byc po prostu the best ;))).
    Pozdrawiam
    Dawid

  • 2. Data: 2005-08-02 18:08:45
    Temat: Re: ROR w jakim banku???
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

> [...]
    > polecacie ROR???
    > W moim banku troche działaja mi na nerwy.

    Multi??

    > i musi byc po prostu the best ;))).

    Nie ma takiego

    Darek

  • 3. Data: 2005-08-02 18:21:32
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > i musi byc po prostu the best ;))).

    Ja polecam mBank - ekonto + emax + emax plus + fundusze + eMarket (mozna
    kupowac akcje)

    zdecydowanie mBank:
    http://kredyt.org.pl/mbank/0/0/1/

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-08-02 18:32:17
    Od: "seba kocik" <s...@N...gazeta.pl>

    Dawid <d...@t...home.pl> napisał(a):

> [...]
    > polecacie ROR???
    > W moim banku troche działaja mi na nerwy.

    ZDECYDOWANIE MBANK!!! I EKONTO ZA FREE KARTA VE FREE PRZELEWY 50GR I NA EMAX I
    EMAX PLUS 2I 4 %!!!

  • 5. Data: 2005-08-02 18:37:26
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    seba kocik napisał(a):

    > ZDECYDOWANIE MBANK!!! I EKONTO ZA FREE KARTA VE FREE PRZELEWY 50GR I NA EMAX I
    > EMAX PLUS 2I 4 %!!!

    Faktycznie 2% i 4% to zysk gigantyczny (odjac jeszcze podatek belki).
    Malych sum nie oplaca sie tam trzymac (bo i zysk mizerny), a z duzymi
    mozna zrobic cos lepszego. Innymi slowy jest to miejsce dla trzymania
    jakichs drobnych na czarna godzine.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2005-08-02 18:45:53
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Mithos wrote:
    > Malych sum nie oplaca sie tam trzymac (bo i zysk mizerny), a z duzymi
    > mozna zrobic cos lepszego. Innymi slowy jest to miejsce dla trzymania
    > jakichs drobnych na czarna godzine.

    No mozna z wiekszymi, mozna - np zainwestowac via SFI czy eMakler ;) No
    chyba, ze masz jakas konkurencyjna oferte bankowa? :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 7. Data: 2005-08-02 19:00:14
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > No mozna z wiekszymi, mozna - np zainwestowac via SFI czy eMakler ;) No
    > chyba, ze masz jakas konkurencyjna oferte bankowa? :)

    Niekoniecznie bankowa, ale nie bede tego tutaj zdradzal (bo to nie temat
    tej grupy i co wazniejsze mi sie to nie kalkuluje ;)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2005-08-03 16:31:09
    Od: "Dawid Banasiak" <d...@t...home.pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > Niekoniecznie bankowa, ale nie bede tego tutaj zdradzal (bo to nie temat
    >
    > tej grupy i co wazniejsze mi sie to nie kalkuluje ;)

> [...]

    A co myslicie o BPH PBK???
    Pozdrawiam
    Dawid