  • 1. Data: 2002-06-06 10:13:48
    Temat: ROR w PKO BP zamienie na jaki bank ?
    Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl>

    Witam,

    chcialbym zmienic na inny bank, ktory:
    1. tez dawalby na koncie ROR kredyt odnawialny,
    2. pozwalal korzystac z konta (wglad, przelewy) poprzez Internet

    Czy to mozliwe i w ktorym banku ?

    Pozdrowienia

    Roman Rumian

  • 2. Data: 2002-06-06 10:19:41
    Temat: Re: ROR w PKO BP zamienie na jaki bank ?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > chcialbym zmienic na inny bank, ktory:
    > 1. tez dawalby na koncie ROR kredyt odnawialny,
    > 2. pozwalal korzystac z konta (wglad, przelewy) poprzez Internet
    >
    > Czy to mozliwe i w ktorym banku ?

    A w wiekoszosci wiekszych ;)
    Zalezy od miasta, ale popatrz na oferte
    Multibanku, BGZ-Integrum, BPHPBK, BZWBK, Lukasa i paru innych.
    A moze zamien sobie na ePKOBP - ale tropche drogie ;)

    W Multibanku jesli pojdziesz z historia dadza ci i debet i VC (przy
    odpowiednich wplywahc), podjerzewam ze winnych bankach tez.

  • 3. Data: 2002-06-06 10:26:47
    Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl>

    Witam,

    AMRA wrote:

> [...]
    >
    > W Multibanku jesli pojdziesz z historia dadza ci i debet i VC (przy
    > odpowiednich wplywahc), podjerzewam ze winnych bankach tez.

    dzieki serdeczne - sprawdze je. :-)))

    Pozdrowienia

    Roman Rumian

  • 4. Data: 2002-06-06 10:41:03
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Roman Rumian" <r...@a...edu.pl> napisał w wiadomości news:
    > Witam,
    >
    > chcialbym zmienic na inny bank, ktory:
    > 1. tez dawalby na koncie ROR kredyt odnawialny,

    Wszystkie banki detaliczne daja jakis kredyt odnawialny lub debet
    dopuszczalny

    > 2. pozwalal korzystac z konta (wglad, przelewy) poprzez Internet

    A to to i w PKO BP ma byc juz niebawem. Jakies takie wiesci byly pare
    miesiecy temu, ze od lipca. Ale czy termin sie nie posliznal, to nie wiem

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2002-06-06 10:51:48
    Od: "KSX" <k...@k...prvNOSPAM.pl>

    a propos multibanku:
    już 3 tygodnie czekam na kredyt odnawialny (wg pracowników oddziału w
    bydgoszczy powinni sią zmieścić w 2 tyg)
    podobno mają duże obciążenie "wydziału kredytowego"(?) przez plany finansowe
    a ja ich wybrałem bo są nowi i mało ludzi, kolejek...
    ech........

    --
    pzdr

    K S X
    k s x ( a t ) k s x . p r v . p l
    GG: 490364

  • 6. Data: 2002-06-06 11:02:19
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A to to i w PKO BP ma byc juz niebawem. Jakies takie wiesci byly pare
    > miesiecy temu, ze od lipca. Ale czy termin sie nie posliznal, to nie wiem

    od lipca to ma byc odmiejscowienie rachunku, a o Internecie to nie slyszalem

  • 7. Data: 2002-06-07 14:55:03
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > chcialbym zmienic na inny bank, ktory:
    > 1. tez dawalby na koncie ROR kredyt odnawialny,
    > 2. pozwalal korzystac z konta (wglad, przelewy) poprzez Internet
    >
    > Czy to mozliwe i w ktorym banku ?

    Oprócz wymienionych przez AMRA jeszcze polecam BSK.
    Robi bardzo dobrze to co chcesz, a że ma malkontentów.... Który nie ma?