  • 1. Data: 2002-06-06 10:05:48
    Temat: BZWBK aktywacja dostępu przez Internet: wrażenia
    Od: "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl>

    Złożylem wniosek przez Internet w poniedzialek, dzis rano udalem sie do
    swojego oddzialu - nikogo nie bylo, wiec zalatwialem ... tylko godzine,
    pani niedysponentka mnie oklamala i obrazila - fajnie, przypomnialy mi
    sie dawne czasy :)

    Wniosek ktory ja zlozylem przez internet pani wydrukowala (znaczy jej
    kolezanka
    wydrukowala, bo sama nie umiala) i wszystkie dane wklepala od poczatku
    recznie
    (m.in. piec numerow zdefiniowanych kont). Sprytnie to maja urzadzone.

    Pomine juz inne wpadki, wspomne tylko, ze pani przekonywala mnie, ze jak
    raz sie pomyle w PINie, za pol roku znowu, mimo ze w miedzyczasie
    bedzie wpisywany poprany i za nastepne pol roku jeszcze raz, to dostep
    bedzie zablokowany. Kiedy usilowalem zasugerowac, ze blokada dotyczy
    trzech _kolejnych_ nieudanych prob, to powiedziala "co sie Pan kloci,
    jak Panu powiedzialam jak jest". Acha, twierdzila, ze to samo dotyczy
    bankomatow...

    Niestety nie moge sie zalogowac. Po wpisaniu NIKu i PINu bardzo szybko
    wyswietla mi sie strona z bledem. Mam Win98PL, MSIE6, ustawienia
    przegladarki sprawdzilem, zgodne z ich przewodnikiem, bez problemów
    działa mi logowanie mBank, Inteligo, LGnet i Lukas. Czy ktoś może coś
    doradzić?

    Przy okazji zalozylem rachunek walutowy w GBP. Niestety dowiedzialem
    sie, ze od kazdego przelewu przychodzacego w GBP pobieraja oplate 0.2%,
    minimum 20 PLN, a to sporo. Ale za to rachunek avista w GBP
    oprocentowany az na 2%.

  • 2. Data: 2002-06-06 10:23:27
    Od: "G. M." <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl> napisał w wiadomości

    > Niestety nie moge sie zalogowac. Po wpisaniu NIKu i PINu bardzo szybko
    > wyswietla mi sie strona z bledem.

    Podaj numer i opis błedu.

  • 3. Data: 2002-06-06 10:36:30
    Od: "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl>

    G. M. <p...@p...onet.pl> pisze:

    > Użytkownik "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl> napisał w wiadomości

    > Podaj numer i opis błedu.

    To nie jest błąd z systemu bankowego tylko lokalna strona z
    przeglądarki, komunikat o niedostępności strony. Dokładnie nie powiem,
    bo boję się próbować trzeci raz dzisiaj, mając nadzieję, że akurat mam
    pecha i serwer nie działał, chcę spróbować jutro.

  • 4. Data: 2002-06-06 10:39:48
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > bo boję się próbować trzeci raz dzisiaj, mając nadzieję, że akurat mam
    > pecha i serwer nie działał, chcę spróbować jutro.

    moze jeszcze nie uruchomili - i cie nie ma w systemie...

  • 5. Data: 2002-06-06 10:46:48
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > moze jeszcze nie uruchomili - i cie nie ma w systemie...

    No właśnie, pewnie informatycy dostali wydruki z danymi Twego nowego
    konta i teraz zakładają Ci login ;-).

    BaLab

  • 6. Data: 2002-06-06 10:57:35
    Od: "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl>

    BaLab <b...@p...com> pisze:

    > No właśnie, pewnie informatycy dostali wydruki z danymi Twego nowego
    > konta i teraz zakładają Ci login ;-).

    Kurcze, to mozliwe, ale pani niedysponentka mi powiedziala, ze od teraz
    juz moge sie zalogowac. Fakt, to byla ta sama pani, co twierdzila, ze
    dowolne 3 blednie wpisane PINy na dowolnej przestrzeni czasowej blokuja
    konto.

    Z drugiej strony po wypelnieniu wniosku na WWW tez bylo napisane, ze
    "natychmiast" po wizycie w oddziale mialo byc aktywne.

    Hmm... na kopercie z PINem jest podany Kod aktywacyjny - ten kod powinna
    pani wpisac do systemu przed przekazaniem mi tej koperty chyba, zeby
    system wiedzial, ze to w srodku to moj PIN? Mam nadzieje, ze to zrobila.

  • 7. Data: 2002-06-06 10:57:37
    Od: "Karol" <a...@b...com>

> [...]

    > sie, ze od kazdego przelewu przychodzacego w GBP pobieraja oplate 0.2%,
    > minimum 20 PLN, a to sporo. Ale za to rachunek avista w GBP

    IMHO nie od kazdego przelewu, tylko od takiego w ktorym dluznik przerzuci na
    Ciebie koszty Twojego banku.

    Karol

  • 8. Data: 2002-06-06 11:22:15
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

> [...]
    > juz moge sie zalogowac. Fakt, to byla ta sama pani, co twierdzila, ze
    > dowolne 3 blednie wpisane PINy na dowolnej przestrzeni czasowej blokuja

    Nie - powinno byc natychmiast ale szczerze mowiac dawno, dawno temu mialem
    cos podobnego do Ciebie tzn, dzialalo, przez wakacje sie nie logowalem bo
    po co (bylem za granica) i po powrocie nie dzialalo :-) Pani niedysponentka
    "sprawdzila cos w systemie" i stwierdzila, ze dziala i pewnie cos z moim
    laczem nie tak albo pinu zapomnialem :-) Powiedzialem, ze nie ma mi imputowac
    braku wiedzy w dziedzinie, w ktore jestem mocniejszy od niej tylko ma mi
    rozwiazac moj problem czyli wygenerowac nowy pin i tyle. Zrobila, dostalem
    i _od_razu_ dzialalo. I teraz nie mialem dnia, zeby cos bylo nie tak.

    > Z drugiej strony po wypelnieniu wniosku na WWW tez bylo napisane, ze
    > "natychmiast" po wizycie w oddziale mialo byc aktywne.

    Tak jest.

    > Hmm... na kopercie z PINem jest podany Kod aktywacyjny - ten kod powinna
    > pani wpisac do systemu przed przekazaniem mi tej koperty chyba, zeby
    > system wiedzial, ze to w srodku to moj PIN? Mam nadzieje, ze to zrobila.

    To jest wlasnie to -> _konkretna_osoba_ w banku. (Pani, ktora mnie wtedy
    oblugiwala juz nie pracuje w moim oddziale :-)))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 9. Data: 2002-06-06 11:51:34
    Od: "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl>

    Juz sie zalogowalem :)

    Przyczyna (dziękuję GM za podsunięcie myśli, żeby to sprawdzić!): miałem
    wybrane proxy na icm, z którego czasem korzystam dla przyspieszenia
    ładowania stron Forum mBanku a także elektronicznego Lukas Banku; po
    wyłączeniu proxy chodzi ładnie!

    Bardzo dziękuję wszystkim za sugestie i pomoc!