    From: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ROR w Kredyt Banku- warto?
    Date: 4 Jan 2002 13:04:38 +0100

    On Fri, Jan 04, 2002 at 12:49:22PM +0100, MK wrote:

    > Hm... faktycznie nie wzialem tego pod uwage ;). O ile pamiec mnie nie
    > zawodzi zawsze byl to Polcard, ale pewnosci nie mam, bo na Statoil nie
    > zagladam, a o calym tym zdarzeniu opowiedzial mi sasiad /ktorego kiedys
    > namowilem do otwarcia rachunku w KB/.

    pilotaz kart chipowych w polsce byl robiony od strony aklajera przez
    polcard, wszyscy inni to tylko wydawali karty (np. wbk).

    Pamietaj ze sam fakt posiadania PINpada z czytnikiem chipowym nie
    oznacza ze pos umie to obsluzyc - kupienie pinapda z czytnikiem
    chipowym nie podraza jakos istotnie ceny, natomiast zalozenie
    aplikacji na posy (napisanie na zamowienie) oraz wdrozenie i
    certyfikacja to czesto sa schody nie do pokonania.

    > Od kilku m-cy nie uzywalem karty KB, wiec nie wiem czy sytuacja sie
    > poprawila, kiedys przechodzilo bez problemow w Polcardach. Eh, chyba sie
    > poswiece i wybiore do Leader Price umiejscowionego jakies 50m od KB, zeby
    > sprawdzic jak tam sobie daja rade z chipami ;).

    A jestes pewien ze obsluguja tam karty chipowe?

    > BTW czy reszta aklajerow ciagle ignoruje istnienie chipow?

    Bo to nie jest tylko wina aklajerow, spora wina lezy po stronie bankow
    ze nie ida w te strone (wole juz chipy niz elektrony). Oraz oczywiscie
    visy/epi ze nie wymusza (kijem i marchewka) przejscia na chipy, wiec
    co sie maja spieszyc? Dla pbb? ;-)

    --

    --w