    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ROR w Kredyt Banku- warto?
    Date: Fri, 4 Jan 2002 12:20:06 +0100

    news:a141du$rkd$1@news.onet.pl...

    > KB jest fajnym bankiem - bez dwoch zdan i jesli tylko wprowadza te swoje
    > internetowe rzeczy zaraz podejde do siebie i zobacze oferte - bo latac ze
    > wszysktim do oddzialu mi sie nie chce....

    Mam u nich rachunek od 97 roku i do ubieglego nie mialem wiekszych
    problemow, ale rok 2001 to tragedia.

    1/ rozpatrywanie reklamacji kartowej 6 m-cy /ponoc wina CKiC Pekao/

    2/ prowizja od limitu kredytowego pobrana wieksza niz to jest w umowie,
    powiedzialbym ze pomylka /w tym czasie wzrosly prowizje/, ale pobrano ja w
    dwoch ratach. Najpierw zgodnie z umowa, a po kilku dniach 'domiar' do
    wysokosci okreslonej w nowej TOiP /po zlozeniu reklamacji oddali/

    3/ przelewy bankomatowe - na 10 zlozonych 5 nie zostalo zrealizowanych
    /teraz sie troche poprawilo, gdzies od 2 m-cy zaden nie zaginal/. Bank nie
    widzial w tym swojej winy, w ramach 'odszkodowania' chcial zamienic ROR na
    Ekstrakonto.

    4/ przelewy bankomatowe - pobierali za nie prowizje, mimo ze w TOiP nie ma
    takiej oplaty, co wiecej centrala twierdzila, ze sa darmowe. Poinformowalem
    o tym oddzial /ustnie/ powiedzieli, ze nie beda juz pobierac, oczywiscie
    przy nastepnej dyspozycji znowu pobrali. Po reklamacji pisemnej oddali i juz
    nie pobieraja.

    Coz... jeszcze jakies 2 lata temu zachecalem do otwarcia rachunku w tym
    banku, a teraz... hm, nie chce zniechecac, ale sam bym u nich na pewno nie
    otworzyl. Nie zamykam tylko ze wzgledu na to, ze jest to moje jedyne
    niewirtualne konto i ze wzgledu na przyznana linie kredytowa, ktorej
    oprocentowanie teraz jest w okolicach odsetek ustawowych ;). Generalnie
    ograniczam jak moge kontakty z KB.

    Maciej

    PS We wrzesniu w banku powiedziano mi, ze uruchomienie KB24 to kwestia dni i
    ze czekaja tylko na podpis Prezesa... Dodam, ze mieli zaczac wydawac karte z
    mikroprocesorem na poczatku 1999 roku, faktycznie zaczeli w roku ubieglym,
    wiec na obsluge przez Internet, ktora tez juz zapowiadaja chyba od 2 lat,
    przyjdzie jeszcze chyba poczekac ;).
    BTW karta z chipem to totalna porazka, ale to juz nie z winy KB. Nie dalej
    jak 2 tygodnie temu na stacji Statoil /trasa Torunska, miasto default/ tak
    na nia zareagowano:
    - ty, zobacz jaka dziwna karta.
    - no co? Wieksza nie jest...
    ...przeciagniecie przez POS... potwierdzenie podpisem...