    From: "janke" <j...@p...onet.peel>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ROR 4,20 proc. - BS Bank
    Date: Sat, 13 Mar 2004 17:19:03 +0100
    Sender: j...@p...onet.pl@c76-253.icpnet.pl

    przeinaczasz, bo: "jestes sfrustrowany po /.../ pobycie w /banku/"
    nie jest tym samym co: "Sfrustrowany bankiem". taka dyskusja nie ma sensu
    :(
    _____________

    > No to różnie postrzegamy pojęcie atrakcyjności. Dla mnie atrakcyjny jest
    > taki _produkt_, który idealnie pasuje do moich potrzeb, a nie jeden bank
    > 10 produktami, ale każdy taki sobie.

    tak, i przy rozlokowaniu skokow bedziesz jezdzil po ileś kilometrów (20?,
    wiecej?) by w jednym skoku niec rachunek, w innym kredyt, w innym splacić
    lodówke... no, ale przecież napisaleś, że:

    >I zupełnie mi obojętne czy mam konta w
    > 10 bankach czy w jednym, bo korzystam z produktów, a nie z banków.
    > Tak samo może być ze SKOKami, naturalnie z zachowaniem proporcji.

    niezle :))) a koszty dojazdów do poszczególnych skoków oferujących
    poszukiwane przez Ciebie "produkty" pokryjesz z wysokiego oprocentowania w
    tychże skokach. hihihhaha.
    ____________

    > I powiedz mi - po co renciście, emerytce czy mieszkającemu w małym
    > miasteczku lub na wsi PZ, darmowe przelewy czy dostęp przez internet,
    skoro
    > oni nawet VE nie używają, ale potrzebują pożyczyć 2000 zł na swoje
    potrzeby?

    czy klientela banków bądź skoków to tylko emeryt i rencista?
    i w wymienionym jako symbol "miasteczku" czy na wsi jest skok? bo BS, PKO
    lub BGZ jest na pewno.

    > Po co karty kredytowe, skoro w okolicy nich ich nie akceptuje?

    a kto pisał o kryterium karty kredytowej. zaczynasz fantazjować :-)

    > Naprawdę super ofertę mają dla takich ludzi banki. A już najlepszą te,
    które
    > nie mają placówek w tych miejscowościach :>

    już pisałem wyżej. na pewno skoki są liczniejsze od banków, na każdym rogu
    każdego miasteczka są, i obok każdego GSu na wiosce stoją. kulam się.
    __________

    > /.../ niespecjalnie widzę, gdzie sobie zaprzeczyłem.

    o tu : "[osoby] zarabiające sporo, z dużych miast, mające spore wymagania
    co do oferty nie będą w zasadzie zainteresowane." to Twoje słowa, prawda?
    :)))

    > Ktoś już Ci wykazywał jaki zysk wypracuje rocznie te nieszczęsne 60
    zł...

    nie rzecz w zysku z 60pln, tylko w tym, gdzie sens pobierania 60pln, by je
    później zwracać. a przy okazji doszła kwestia potraktowania jako władu
    oprocentowanego (lepsze) bądź nieoprocentownego (co ma miejsce i jest DUŻO
    GORSZE W SKOKU) tych samych 60pln.
    a skoro sam skierowałeś te dyskusje na "rencistów i emerytów" co nie mają
    komputera ani VE - jak im wyjaśnisz sens i atrakcyjność pobierania od nich
    tych pieniędzy? przyszedł emeryt do skoku po Twoje hipotetyczne 2000pln i
    słyszy, że ma wpłacić 60...buhahaha!!! dawno się tak nie bawiłem,
    dziekuję!
    ____________

    o bankach nowych i promocjach napisałeś:
    > Kolosalne pieniądze na promocję, które jeszcze długo się nie zwrócą (w
    > ogóle?)

    masz rację. nikt tego nigdy nie liczył, nie szacował, nie robił symulacji.
    a teraz będzie prowadził te wszystkie banki i do nich dokładał w
    nieskończoność. przestań, już mnie brzuch boli! :)

    > Oczywiście, bo muszą [o skokach] stale pracować nad atrakcyjnością
    oferty - w przeciwnym
    > razie klienci przestaną przychodzić.

    a banki będą robiły wszytsko, żeby ich, klientów, odepchnąć, a oni i tak
    będą tam okupować sale operacyjne - do tego zmierzasz? ROTFL

    > To Ty chcesz na siłę i wbrew liczbom udowodnić, że oferta SKOKów jest do
    > dupy.

    jesteś egzaltowany, i do tego wulgaryzujesz. a liczby już przytaczałem -
    dane sprzed trzech lat banków młodszych wtedy od skoków trzykrotnie
    pozostawiają je w tyle.

    > Ja natomiast sądzę, że najzwyczajniej w świecie nie masz odwagi
    powiedzieć,
    > że bankom wyrasta konkurencja /.../ Na razie malutka, w małych
    > miasteczkach. Z małą gamą produktów, ale z wysokim oprocentowaniem. Na
    > rynku, który banki same spisały na straty swojego czasu, otwierając się
    > przede wszystkim na bogatych.

    bzdury. banki już tam są (od dawna!), zobacz
    http://www.bs.net.pl/zrzeszenia/zrzeszenia.php?id_z=
    10&id_b=0 i nie pisz
    takich bredni, nie ośmieszaj się.

    zbyszko janke