    From: "janke" <j...@p...onet.peel>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ROR 4,20 proc. - BS Bank
    Date: Sat, 13 Mar 2004 15:25:46 +0100
    Sender: j...@p...onet.pl@c76-253.icpnet.pl

    "Tomasz Waszczynski"

    > Jasne. Np. w takim BZWBK. Musisz odstać swoje w kolejce, po czym odeślą
    Cię
    > do jakieś paniusi, która każe Ci wypełnić jakiś formularz i już za
    godzinę
    > masz konto oprocentowane na 0,00 ;]] Świetne rozwiązanie!

    jestes sfrustrowany po swoim ostatnim pobycie w BeZecie w centrum miasta?
    sa inne oddziały i inne banki, gdzie nie trzeba stać w kolejkach, i nie są
    to skoki, gdzie nie ma kolejkek, bo mało kto (czytaj: niemalże nikt) o
    skoku słyszał.

    > SKOKi mają zdecydowanie atrakcyjną ofertę, ale nie dla każdego.

    atrakycjność oferty polega między innymi na jej wachlarzu, jego szerokości
    i rozległość. czyli co jest atrakcyjniejsze - banki z ofertą uzupelniającą
    sie i dla wszystkich, czy skoki ze swoją wybiórczością i ograniczonością?

    > (osoby) zarabiające sporo, z dużych miast, mające spore wymagania co do
    oferty nie
    > będą w zasadzie zainteresowane. (piszesz o skoku - przyp. by moi)

    widzisz - sam sobie zaprzeczyłeś. jeśli ma się spore wymagania, nie jest
    się a priori zainteresowanym skokiem. tylko po co Twój cały elaborat, hehe
    ;)))

    > Poza tym jeśli ktoś chce ulokować paręnaście tysięcy życiowych
    oszczędności
    > (a nie pozostałości z pensji), to różnica w oprocentowaniu jest bardzo
    > istotna.

    różnica jest istotna dla każdego wkładu, dla każdej jednostki, obojętnie
    jak bardzo poetycko ją nazwiesz, "resztką z pensji", "oscędnością życiową"
    czy jakkolwiek inaczej. dla każdej złotówki oprocentowanie ma znaczenie, z
    każdej z tych pojedynczych złotówek składa się zdeponowany kapitał.

    >Poza tym skoro depozyty w SKOKach w ciągu ostatnich dwóch lat (z 11
    działalności) wzrosły dwukrotnie i wynoszą ponad 3 mld/.../

    to faktycznie fascynujący wynik :) jak myślisz, jaką sumę depozytów
    posiada obecnie któryś z internetowych? a nie mogą one poszczycić się
    historią 11 letnią jak skoki... ile lat jest na rynku mbank? i zobacz
    tutaj: http://www.internetstandard.com.pl/news/22078.html
    jest to 2001 rok, jeden tylko bank, duzo młodszy niż wychwalane przez
    Ciebie skoki. ile może być w takim mbanku, inteligo czy vw dzisiaj, trzy
    lata pózniej? :)))

    > Jeśli jeszcze w okolicy jedyną ofertą jest PKOBP albo SA, to sam
    > się zastanów czy warto poświęcić te parę minut na wypełnienie kilku
    > formularzy. Tym bardziej, że w bankach przy kredycie i tak się to robi
    > (tylko formularze są inne) i nikt nie płacze.

    nie rozumiem. piszesz o kłopotliwości wypełniania formularzy, że "w
    bankach przy kredycie i tak się to robi". więc wniosek z Twoich słów, że w
    skokach także ;) więc co chciałeś udowodnić? bo IMO do nieczgo nie dążysz,
    mielisz w miejscu.
    a jeśli już gdzieś jest skok, to jest tam też bank, i nie tylko PKO czy
    PeKaO. tragizujesz więc.

    > A ile lat działają banki, a ile SKOKi?

    tak? wystarczy tylko porównać liczbę r-ków z multibanku, inteligo, mbanku,
    vwbd czy eurobanku (tylko przykłady), które są DUŻO młodsze od skoków.
    Twoje argumenty są bezzasadne

    > Poza tym każdy chyba wie, co to jest
    > bank, a o SKOKach tego samego powiedzieć nie można.

    co jest kolejnym dowodem na atrakcyjność skoków. nieźle się uśmiałem.

    > Banki nie są dla wszystkich tak samo jak i SKOKi, ale
    > oferta tych ostatnich jest atrakcyjna, bo inaczej nie rozwijały by się w
    > takim tempie.

    a jak rozwija się oferta banków? ale Ty chyba uparłeś się że by udowodnić,
    że czarne jest białe.
    w związku z czym dalsza dyskusja nie ma sensu.

    zbyszko janke